Post Reply 

Thread Rating:
  • 0 Votes - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Draco's hår - Gult?
20. May 2006, 09:37

jeg synd det var mer passende sånn som draco hadde håret i 1&2.<3

jeg vil gjerne få lov til å si et par ord. Og her kommer de: Dåsemikkel! Bælje! Snurrepiperi! Klyp!
Finn alle innlegg av denne brukeren
Siter denne meldingen i et svar
22. May 2006, 18:07

Han ser mer veslevoksen/ufordraelig/barnselig med håret gredd bakover,mener jeg.

I...must...not...look...like...a...baboon's...backside...
8. August 2007, 09:27

Har alltid sett for meg sleik, og mener dette stemmer. Det må være nevnt et sted i bøkene. Blir motsatt av Harrys hår som er svart og bustete. Fremhever forskjellene mellom dem?
8. August 2007, 12:47

The Silver Doe Skrev:Har alltid sett for meg sleik, og mener dette stemmer. Det må være nevnt et sted i bøkene. Blir motsatt av Harrys hår som er svart og bustete. Fremhever forskjellene mellom dem?
Jeg siterte et sted beskrivelse av Dracos hår, hvor det blir nevnt at det er blondt. Også i HP-Lexicon.org står det kun at det er blondt, om det er bustete eller sleik blir ikke nevnt - og de ville ha presisert det om det hadde blitt nevnt i bøkene.

Men for all del, om dere har sett det i bøkene, vennligst siter det he og oppgi sidetall og bok.

Potions wear off. Spells can be broken. But the Dark Mark is forever.
¤S¤L¤Y¤T¤H¤E¤R¤I¤N¤
Gryffindor vs Slytherin ¤ The Daily Prophet
Besøk denne brukerens hjemmeside Finn alle innlegg av denne brukeren
10. August 2007, 00:04

"Draco has a pale, pointed face, sleek white-blond hair, and grey eyes." Tviler på at Wikipedia skriver noe som ikke står i bøkene. Men de kan jo ta feil.

Sleek - blank, glatt, jevn. Det virker ikke rufsete. (;
25. August 2008, 14:48

Har sett at det er ganske så oransje jeg å! Teit.
8. January 2011, 00:13
RE: Draco's hår - Gult?
Draco har alltid vært lyshåret for meg. Smile Kanskje grunnen til at Draco har så utrolig hvit/blondt hår og en sinnsykt stygg sleik i de første filmene er at man skal huske han godt? For jeg ville hvertfall (når jeg var mindre) husket han godt fordi han hadde så stygg hårsveis. Dessuten er sleiksveisen litt veslevoksen og overlegen.
8. August 2011, 12:16
RE: Draco's hår - Gult?
sleekt hår er jo ikke det samme som at det er slicked back da. Jeg mener jeg har sleekt hår, det er rett ned, glatt og blankt. Sleekt er likegjerne at det ser blankt ut. Jeg så alltid for meg han med gyldent hår når jeg leste bøkene, men enig i at han ser bedre ut i de senere filmene Big Grin Synes han er kjekk uansett, hehe.
Post Reply 

Forumhopp: