Post Reply 

Thread Rating:
  • 0 Votes - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Draco's hår - Gult?
2. April 2004, 22:56
RE: Draco's hår - Gult?
Hm, altså, bare kom på en liten greie her: Draco's hår er ikke bleket i boka, er det? I hvertfall er det ikke G U L T..! I filmene er Draco's hår tydelig bleket!! Det er sikker en pirketing, men allikevel. Håret hans skulle være hvit-blekt sånn som faren hans har... Det er jo GULT i de 2 første filmene. Ser ut til å bli bedre i 3'ern da, men.. Er ikke Tom Felton naturlig blond uansett, da? Confused
Finn alle innlegg av denne brukeren
Siter denne meldingen i et svar
3. April 2004, 00:13

loony Skrev:Hm, altså, bare kom på en liten greie her: Draco's hår er ikke bleket i boka, er det? I hvertfall er det ikke G U L T..! I filmene er Draco's hår tydelig bleket!! Det er sikker en pirketing, men allikevel. Håret hans skulle være hvit-blekt sånn som faren hans har... Det er jo GULT i de 2 første filmene. Ser ut til å bli bedre i 3'ern da, men.. Er ikke Tom Felton naturlig blond uansett, da? Confused
Heheheeeeeeee Laugh

Ja, det er ikke så veldig bra bleking. Men jeg tror det så gulere ut pga all hårvoksen. Og at det er derfor det ser penere ut nå.

Tom er faktisk ikke blond i virkeligheten, mer mellombrunt troor jeg.

Og Draco's hår i boka er blondt ja Smile

Potions wear off. Spells can be broken. But the Dark Mark is forever.
¤S¤L¤Y¤T¤H¤E¤R¤I¤N¤
Gryffindor vs Slytherin ¤ The Daily Prophet
Besøk denne brukerens hjemmeside Finn alle innlegg av denne brukeren
3. April 2004, 22:29

[color=#C9A247;]Om hun nevner noen gang i boka at Draco har håret klistra bakover hodet? Tongue Det så helt fælt ut i 2ern.[/color]

Siriusly!

"HERMY! WHERE HAGGER!"
- Grawp
29. April 2004, 22:09

Marie Skrev:Om hun nevner noen gang i boka at Draco har håret klistra bakover hodet? Tongue Det så helt fælt ut i 2ern.
Nei, tror ikke det. Mest i fanfics de sier det! hehe...! Big Grin

http://www.fanfiction.net/~quizgirl (Curse of the Prophecy, Ronald Weasley and the Subtle Knife, Hermione's Revenge, A Wave of Nausea...)
15. September 2004, 21:14

Marie Skrev:Om hun nevner noen gang i boka at Draco har håret klistra bakover hodet? Tongue Det så helt fælt ut i 2ern.
Ja, det har vel bare stått at det var blondt, eller? Likte ikke helt den glatte stilen. Når sola skinte på det, så det faktisk nesten rødt ut! Glare

*H*O*G*W*A*R*T*S*!*
15. September 2004, 21:25

Det er iallefall my bedre nå!

Siriusly!

"HERMY! WHERE HAGGER!"
- Grawp
26. September 2004, 20:21

jeg likte ikke hårsveisen til Draco i fil nr.3 , den sto rett ned, og var ikke sleiket bakover som på de 2 andre filemene What?

Draco - Dormiens - Nunquam - Titillandus
26. September 2004, 21:19

Hun har da det? hun beskriver jo håret hans som slicked gjør hun ikke?

Double double toil and trouble, fire burn and couldron bubble, double double toil and trouble something wicked this way comes! Eye of newt and toe of frog wool of bat and tounge of dog. Addlers fork and blind worms sting, lizzards leg and owlets wing. Double double toil and trouble, fire burn and couldron bubble, double double toil and trouble something wicked this way comes. In the couldren boil and bake. Fillet of a fenny snake, scale of dragon tooth of wolfe withes, mummy maw and gulf
30. September 2004, 15:48

Nei... Det har jeg aldri lest noe sted. Hun sier vel at det er blondt, men aldri i den frisyren...

Siriusly!

"HERMY! WHERE HAGGER!"
- Grawp
1. October 2004, 12:51

Det mener jeg også.

*H*O*G*W*A*R*T*S*!*
14. October 2004, 19:52

Håret til Draco har jo nesten et lite oransje-skjær i de to første filmene Laugh Men en annen ting er at noen gang har han så mye brunkrem/makeup på seg at ansiktet ser helt maplasert ut med det lyyse håret!

"If you made a better rat than a human, it's not much to boast about, Peter."
- Sirius Black.
16. October 2004, 09:50

hæ...?
hun skriver da at Draco har sleik? slicked behind!
kan tydelig huske at jeg så for meg draco med sleik første gang jeg leste boka.. *lese fort* um.. kanskje ikke. men det må da ha kommet fra et sted! jeg leste ikke fanfics da jeg var 11-12!

"These books can't possibly compete with centuries of established history, especially when that history is endorsed by the ultimate bestseller of all time."
"Don't tell me Harry Potter is actually about the Holy Grail!"
"I was referring to the bible."
"... I knew that!"
da vinci code

ah... poor Lucius.
12. May 2006, 16:33

En hårfarge som er litt merkelig i filmene i forhold til i bøkene er Dudleifs frisyre. I boka står det at han er blond, mens i filmen har han svart hår... What?

Den femte filmen ser bare helt SUPER ut! Wink
15. May 2006, 09:15

mm?

Men jeg er enig med at Heliopath, hu skriver da at håret var blondt og i sleik, gjør hukke det a? Confused
15. May 2006, 14:08

Det blir nevnt at det er blondt, men står ingenting om sleik. Grunnen til at de valgte sleik i filmene var at det ser mer "aristokratisk" ut.

Skuespillerne fikk friere hender i film 3, med Alfonso Cuaron, og dermed fikk Tom Felton lov til å slippe 3 kg hårvoks. Nå bruker han forresten parykk i filmene, før måtte håret hans blekes konstant gjennom hele innspillingen.

Potions wear off. Spells can be broken. But the Dark Mark is forever.
¤S¤L¤Y¤T¤H¤E¤R¤I¤N¤
Gryffindor vs Slytherin ¤ The Daily Prophet
Post Reply 

Forumhopp: