|
Gnav! - Hvor blir det av gnav?
|
|
22. June 2004, 16:03
|
|||
|
|||
|
RE: Gnav! - Hvor blir det av gnav?
Er dere ikke enige i at det er kjipt at gnav ikke er med i filmene
? det er jo ingen galtvort uten han!!! det er kjipt!!!
|
|||
|
22. June 2004, 16:15
|
|||
|
|||
|
Det har faktisk jeg også tenkt på! Tre filmer, og ingen Peeves!
Hvorfor har ikke han dukket opp? Han er jo en konge karakter!!
I'm serious! He's got three Piston Cups! He did WHAT in his cup? |
|||
|
22. June 2004, 16:50
|
|||
|
|||
|
Ja det er han! Hvem var det som bestemte at han ikke skulle være med? :angry:
*H*O*G*W*A*R*T*S*!* |
|||
|
22. June 2004, 18:31
|
|||
|
|||
|
Hva er han egentlig? Første gang Harry møter et spøkelse sier de jo til hverandre at han ikke er det samme som dem. (Har foresten ikke forstått hva jobben hans går ut på heller...)
Den som ikke spør slepper å få løgner til svar Fred Weasley Will send you a Hogwarts toilet seat George Weasley |
|||
|
22. June 2004, 21:26
|
|||
|
|||
|
Peeves er et poltergeist. Men jeg har forstått det slik at poltergeist er bråkete spøkelser som lager tull og bråk! Eller har jeg misforstått helt?
|||
|
22. June 2004, 22:11
|
|||
|
|||
|
hum hum... er ikke sikker. han kan jo faktisk ta på ting uten å gå rett igjennom. Vet ikke hvordan det er mulig når man er et spøkelse.. selv om man lager bråk og tull!
"These books can't possibly compete with centuries of established history, especially when that history is endorsed by the ultimate bestseller of all time." "Don't tell me Harry Potter is actually about the Holy Grail!" "I was referring to the bible." "... I knew that!" da vinci code ah... poor Lucius. |
|||
|
22. June 2004, 22:39
|
|||
|
|||
|
Er han et spøkelse da?
Den som ikke spør slepper å få løgner til svar Fred Weasley Will send you a Hogwarts toilet seat George Weasley |
|||
|
22. June 2004, 22:54
|
|||
|
|||
|
Mener jeg fant et bilde av han, slik han skulle se ut. Men det var kanskje ikke seriøst? Går det forresten an å laste opp bilder her på forumet uten å sette opp URL?
http://www.fanfiction.net/~quizgirl (Curse of the Prophecy, Ronald Weasley and the Subtle Knife, Hermione's Revenge, A Wave of Nausea...) |
|||
|
22. June 2004, 22:56
|
|||
|
|||
|
Tror det må være på en eller annen side først ja...
|||
|
22. June 2004, 23:27
|
|||
|
|||
Ginny Weasley Skrev:Er han et spøkelse da? Spøkelse?? Har aldri fått forståelsen av det... Sikkert en gutt som etter for mange timer med Snape ble litt forvridd! : :Litt kjipt at han er ute av filmene, alltid tidigt når han dukker opp i bøkene!
I can teach you how to bottle fame, brew glory, even stopper death -- if you aren't as big a bunch of dunderheads as I usually have to teach." -Snape |
|||
|
23. June 2004, 09:20
|
|||
|
|||
|
Jeg ble veldig skuffet, gnav er en av de kuleste i bøkene (etter min mening) de kunne heller droppet et av de vanlige spøkelsene... Det hadde ikke gjort noe forskjell...Hvordan ser dere han for dere egentlig
Jeg ser han for meg som nask i filmen bare flyende, mindre og mere blid...Jeg er ny her, jeg lurer på hvordan dere får bilder under navne deres...Kan noen hjelpe meg med det
|
|||
|
23. June 2004, 13:09
|
|||
|
|||
|
[color=#0C6722;]Jeg ser for meg Poltergeister som en blanding av menneske og spøkelse på en måte... Hvordan man blir det er jeg ikke sikker på. Håper JK skriver mer om Peeves i alle fall. Husker jeg ikke likte ham i det hele tatt når jeg begynte å lese bøkene. Digger ham nå og ler hver gang han finner på no tull
[/color]
"A Gryffindor will jump off a cliff. A Slytherin will push someone else off. A Hufflepuff will call in five hundred other Hufflepuffs, and they'll carve a stairway. And a Ravenclaw will get hold of a flying carpet." ¤S¤L¤Y¤T¤H¤E¤R¤I¤N¤ |
|||
|
23. June 2004, 15:00
|
|||
|
|||
|
Han var spesielt kul i OotP da. Har aldirg klart å danne et bilde av ham siden jeg aldirg har hatt det klart for meg hva han gjør og er.
Hvis Poltergeist er en blanding mellom manneske og spøkelse ser ikke jeg grunnen til at noen vil beholde ham på Hogwarts... Den som ikke spør slepper å få løgner til svar Fred Weasley Will send you a Hogwarts toilet seat George Weasley |
|||
|
23. June 2004, 20:08
|
|||
|
|||
|
Men er ikke poltergeist en type spøkelse da? Så han er et spøkelse, men et veldig bøllete et! (min oppfatning av ham, hvert fall) Hvorfor de beholder ham på Hogwarts er en annen sak da... Hmmm...
Men spøkelsene har vel egentlig noen spesiell funksjon på Hogwarts, har de vel? De gjør jo ikke akkurat noen nytte! Er mer litt sånn "pynt", liksom! Og Moaning Myrtle er jo ikke akkurat hyggelig besøk på skolen heller... ingen grunn til å beholde henne heller, mener nå jeg! Så jeg tror kanskje at spøkelsene egentlig er der for "magiens skyld"!
|||
|
23. June 2004, 20:35
|
|||
|
|||
|
Hogwarts ville vel egentlig ikke vært det samme uten. Var mye mer spennende å ha spøkelser svevende rundt. Særlig i filmene.
"These books can't possibly compete with centuries of established history, especially when that history is endorsed by the ultimate bestseller of all time." "Don't tell me Harry Potter is actually about the Holy Grail!" "I was referring to the bible." "... I knew that!" da vinci code ah... poor Lucius. |
|||
|
« Next Oldest | Next Newest »
|

Søk
Medlemsliste
Kalender
Hjelp
? det er jo ingen galtvort uten han!!! det er kjipt!!!

Hvorfor har ikke han dukket opp? Han er jo en konge karakter!!

:

[/color]