|
Forhekset sopelim
|
|
9. August 2004, 09:13
|
|||
|
|||
Nenya Skrev:DA blir jeg ganske forbanna, ja... Sirius bare må være med!!Marie Skrev:Bare de ikke kutter ut Yule Ball og World Cup og Triwizard Tournament, så kan de gjøre hva de vil for meg...Hvis de på ett eller annet vis klarer å droppe Sirius, da... da... *H*O*G*W*A*R*T*S*!* |
|||
|
26. August 2004, 10:44
|
|||
|
|||
Nenya Skrev:Columbus fikk mye pepper fra anmelderne, og ikke helt uten grunn, spør du meg!Nei ,men PoA fikk jo nesten bare bra terningkast. 6 i VG å greier
M.E.L.K. |
|||
|
26. August 2004, 17:18
|
|||
|
|||
Bærta Flurp Skrev:Men så er ikke VG de beste til å anmelde filmer heller da.. :Nenya Skrev:Columbus fikk mye pepper fra anmelderne, og ikke helt uten grunn, spør du meg!Nei ,men PoA fikk jo nesten bare bra terningkast. : Jeg står ved min 5'er jeg..
If you want to know what a man's like, take a good look at how he treats his inferiors, not his equals.- Sirius Black The Chosen Captain - the Boy Who Scored - Whatever they call you these days.- Draco Malfoy It is the unknown we fear when we look upon death and darkness, nothing more.- Albus Dumbledore |
|||
|
27. August 2004, 13:44
|
|||
|
|||
|
Ja,og jeg står veg min sekser! VG ruuuler bare!!!
Før: Hermine Nå:Elle "McLaggen makes Grawp look like a gentleman"- Hermione |
|||
|
15. June 2006, 14:37
|
|||
|
|||
|
Eeh, har ikke denne tråden kommet litt utenfor emnet nå?
Den femte filmen ser bare helt SUPER ut!
|
|||
|
16. June 2006, 23:06
|
|||
|
|||
M@gnus Skrev:Eeh, har ikke denne tråden kommet litt utenfor emnet nå?Ja, absolutt, men siden siste post var i 2004, hadde den helt forsvunnet fra min radar. Fint om du sier ifra om slikt via howler, slik at du ikke bidrar til mer spam. Potions wear off. Spells can be broken. But the Dark Mark is forever. ¤S¤L¤Y¤T¤H¤E¤R¤I¤N¤ Gryffindor vs Slytherin ¤ The Daily Prophet |
|||
|
8. January 2007, 17:30
|
|||
|
|||
|
Ja filmmakerne tror ikke DD er en så viktig detalje som han faktisk er...
De skulle trengt noen fans til å hjelpe seg med planleggingen av filmene
"SECTUMSEMPRA!" "AVADA KEDAVRA!" "CRUCIO!" |
|||
|
26. July 2007, 11:17
|
|||
|
|||
|
hmm om DD hadde vert der under den kampen hadde jo han bare kunne mumle seg en motforbannelse og det helle hadde vert over på notime. altså både snape og DD hadde vel klart å utmanøvrere krengle, så enkelt og greitt DD kan ikkje ha vert der men om han var der i filmen er jo det en fatal feil.
|
|||
|
20. January 2009, 16:38
|
|||
|
|||
|
Et øyeblikk trodde jeg denne tråden het: "Forhekset superlim" xD
|
|||