|
Forhekset sopelim
|
|
12. April 2004, 22:12
|
|||
|
|||
|
RE: Forhekset sopelim
Det irriterer meg grønn at dumbledore var, i filmen, på den rumpeldunkkampen som Krengle forhekset limen til Harry!
arti mojjo |
|||
|
13. April 2004, 14:29
|
|||
|
|||
|
Eh... Har det egentlig noe å si uansett? Det er jo mange episoder som de må gjøre om når de skal lage film for at ting skal passe sammen! De kan jo liksom ikke ha med alle detaljene heller, da.
|
|||
|
13. April 2004, 19:20
|
|||
|
|||
evenstar Skrev:Det irriterer meg grønn at dumbledore var, i filmen, på den rumpeldunkkampen som Krengle forhekset limen til Harry!Jøss, det tenkte jeg ikke over engang, at han var der. Heh. Sånn kan det gå! Potions wear off. Spells can be broken. But the Dark Mark is forever. ¤S¤L¤Y¤T¤H¤E¤R¤I¤N¤ Gryffindor vs Slytherin ¤ The Daily Prophet |
|||
|
23. April 2004, 21:47
|
|||
|
|||
|
Var han ikke det i boka da?
Siriusly! "HERMY! WHERE HAGGER!" - Grawp |
|||
|
25. April 2004, 09:31
|
|||
|
|||
|
Nei, han var ikke det.
Da hadde iingen forhekset limen, i fryk for Albus. "These books can't possibly compete with centuries of established history, especially when that history is endorsed by the ultimate bestseller of all time." "Don't tell me Harry Potter is actually about the Holy Grail!" "I was referring to the bible." "... I knew that!" da vinci code ah... poor Lucius. |
|||
|
25. April 2004, 19:54
|
|||
|
|||
Marie Skrev:Var han ikke det i boka da?Boka sier ingenting om han var der eller ikke. Da må vi vel anta at han ikke var det. Heldigvis er det ikke en så stor feil at den ødelegger hele filmen. (Bare nesten...)
|
|||
|
25. April 2004, 20:23
|
|||
|
|||
|
Bare en bagatell, men teit er det! :angry:
http://www.fanfiction.net/~quizgirl (Curse of the Prophecy, Ronald Weasley and the Subtle Knife, Hermione's Revenge, A Wave of Nausea...) |
|||
|
28. April 2004, 21:08
|
|||
|
|||
|
[color=#F52887]Jeg synes ikke det gjør så veldig mye...
|||
|
28. April 2004, 21:21
|
|||
|
|||
|
[quote="Marie"][color=#000000]Jeg synes ikke det gjør så veldig mye...
|
|||
|
29. April 2004, 21:10
|
|||
|
|||
|
Bare nesten...?
|||
|
10. May 2004, 21:54
|
|||
|
|||
|
Det har jo i og for seg ingenting å si for historien sånn som den presenteres i filmen. For oss som har nilest bøkene, derimot, så tenker vi vel vårt... Noen av oss veldig detalj-orienterte lesere, i alle fall.
![]() For, i den første boka sier jo Quirrell ganske klart at Snape valgte å være dommer under Quidditchkamp #2 (husker ikke helt hvem som spilte), for å hindre ham fra å forhekse Harrys sopelime igjen, meeen at det ikke hadde vært nødvendig, siden Dumbledore dukket opp. Uansett, evenstar, du er ikke den eneste som har lagt merke til det og fundert litt over akkurat det. ^_^ |
|||
|
11. May 2004, 14:57
|
|||
|
|||
Marie Skrev:Bare nesten...?He he. nei, den ødelegger jo ikke filmen. Ikke "bare nesten" engang. men det er jo bare morsomt å ha litt å pirke på, da. Hvis man ser godt etter kan man sikkert finne verre filmfeil enn denne. : :
|
|||
|
15. May 2004, 19:47
|
|||
|
|||
|
Hmm, det er jo en ganske stor "logisk brist"-feil da syns jeg. Surt å ikke ha lagt merke til den selv
R¤a¤v¤e¤n¤c¤l¤a¤w |
|||
|
21. May 2004, 20:32
|
|||
|
|||
|
Kjedelig at det var prof. Quirrels klasse Wood ble hentet ut av da McGonegall fant ut at Harry var en perfekt seeker og ikke prof. Filtwick som i boka...
Den som ikke spør slepper å få løgner til svar Fred Weasley Will send you a Hogwarts toilet seat George Weasley |
|||
|
22. May 2004, 13:05
|
|||
|
|||
Sitat:Kjedelig at det var prof. Quirrels klasse Wood ble hentet ut av da McGonegall fant ut at Harry var en perfekt seeker og ikke prof. Filtwick som i boka... Professor Filtwick var jo ikke like viktig som Professor Quirrel, da. Og for de som ikke har lest boken er det veldig viktig at de får alt inn med tesjeer. Sikkert en del som ikke kjente Professor Quirrel igjen helt i slutten engang! 'I see you are - ' 'Dumbledore's man through and through,' said Harry. 'That's right.' |
|||
|
« Next Oldest | Next Newest »
|

Søk
Medlemsliste
Kalender
Hjelp

Hvis man ser godt etter kan man sikkert finne verre filmfeil enn denne. :