|
Hermione sine klær i filmen
|
|
19. June 2004, 16:46
|
|||
|
|||
|
Var det noen som så på TVnorge i dag om hvordan de hadde laget PoA? Emma virket spesielt fornøyd med at Hermione brukte litt andre klær i filmen. (jeans faktisk!)
Varte ikke så lenge da, bare et kvarter eller noe, men likevel! Bare flaks at jeg kom over det egentlig! Bare gikk forbi TVen når de sa hva som skulle komme...
http://www.fanfiction.net/~quizgirl (Curse of the Prophecy, Ronald Weasley and the Subtle Knife, Hermione's Revenge, A Wave of Nausea...) |
|||
|
19. June 2004, 19:04
|
|||
|
|||
|
Jeg så det også! Det var faktisk søsteren min som nevnte det! Så da hun sa at "Nå er det!!" så kom jeg og satte meg ned, godt forberedt på en halvtime-times underholdning, og ble litt skuffa når det bare var et kvarter ca. Men men... gøy læll
I'm serious! He's got three Piston Cups! He did WHAT in his cup? |
|||
|
19. June 2004, 21:42
|
|||
|
|||
|
Fikk ikke sett det.
*H*O*G*W*A*R*T*S*!* |
|||
|
23. June 2004, 09:36
|
|||
|
|||
|
Kan hende at dere hvet det, noen har sikkert sett filmen... Men Hermine slår til draco rett før de drar ned til gygrid og bukknebbetter det kommer de til sirius og så rekker hun ikke å skifte den dagen.....
|
|||
|
23. June 2004, 12:17
|
|||
|
|||
Miss. Potter Skrev:Kan hende at dere hvet det, noen har sikkert sett filmen... Men Hermine slår til draco rett før de drar ned til gygrid og bukknebbetter det kommer de til sirius og så rekker hun ikke å skifte den dagen.....Joda, har fått med meg det vettu!
http://www.fanfiction.net/~quizgirl (Curse of the Prophecy, Ronald Weasley and the Subtle Knife, Hermione's Revenge, A Wave of Nausea...) |
|||
|
24. June 2004, 16:10
|
|||
|
|||
|
Hun bruker faktisk den rosa genseren under jakka da de drar til Hogsmade da. Men fortsatt: helt greit.
Den som ikke spør slepper å få løgner til svar Fred Weasley Will send you a Hogwarts toilet seat George Weasley |
|||
|
25. June 2004, 18:44
|
|||
|
|||
heffalump Skrev:Ja ikke ale kan si Harry på norsk, når det er mulighet til å si det på engelsk veit du... Gresset er alltid grønnere på dena andre siden av gjerdet, for noen. De tror sikker at det blir mer spennende på den måten.Jg synes reklamene om Harry Potter er så dumme.. de sier alltid noe feil haff
"So who've you been beating up tonigth?" Harry asked, his grin fading. "Another ten year old? I know you did Mark Evans two nigths ago-." "He was asking for it", snarled Dudley. "Oh yeah?" "He cheeked me." "Yeah? Did he say you look like a pig that's been taught to walk on its hind legs?"Couse that's not cheek, Dud, That's true." |
|||
|
25. June 2004, 20:40
|
|||
|
|||
Marie Skrev:Jeg likte ikke at dee brukte vanlige klær jeg... Jeg er faktisk helt enig! Den gamle engelske "kostskole looken" funket faktisk, og litt av magien bli borte når du har en rosa ( forferdelig farge ) genser og jeans opp mot det gamle i skolen. Forstår?? Hun brukte en del Rosa..., og rosa er ( i følge meg ) en fææææl farge... Så kunne, ja, valg litt annderledes der ja... I can teach you how to bottle fame, brew glory, even stopper death -- if you aren't as big a bunch of dunderheads as I usually have to teach." -Snape |
|||
|
25. June 2004, 20:58
|
|||
|
|||
|
[color=#000080]Hmm.. Litt enig.. Liskom, det er en skole? Men alt de gjorde var å vandre rundt i gompeklær? Liksom, jeg hadde håpet på "litt" mer magi.. Kanskje litt mer overtroiske ting.. Det verste, var at dette ble spilt inn på et annet sted enn i de to første..
"So who've you been beating up tonigth?" Harry asked, his grin fading. "Another ten year old? I know you did Mark Evans two nigths ago-." "He was asking for it", snarled Dudley. "Oh yeah?" "He cheeked me." "Yeah? Did he say you look like a pig that's been taught to walk on its hind legs?"Couse that's not cheek, Dud, That's true." |
|||
|
25. June 2004, 21:12
|
|||
|
|||
|
Og så er det med at vi får ganske stort intrykk av at de fleste av elevene bare går med muggleklær når de må, altså når de skal i offentlige mugglesteder. Men Harry har ikke så mye valg da, så det var greit nok.
|||
|
25. June 2004, 21:39
|
|||
|
|||
|
hehe.. ja, sant det
Men jeg er fortsatt en squib
|||
|
25. June 2004, 21:56
|
|||
|
|||
|
Harry bruker gompeklær fordi det er de eneste vanlige klærne han har og det samme gjelder Hermione. Hva Ron angår ser det ut som om han bruker noe moren har strikket til ham.
Hun bruker jo egentlig ikke mye rosa, men hun bruker den rosagenseren under... Hadde det vært knall rosa hadde det ikke vært noe bra, men fargen er jo ganske matt da og man ser nesten ike fargen etterhvert p. g. a. skitten
Den som ikke spør slepper å få løgner til svar Fred Weasley Will send you a Hogwarts toilet seat George Weasley |
|||
|
26. June 2004, 09:40
|
|||
|
|||
|
Hmm, jeg synes vel kanskje at blek/baby rosa er nesten verre enn helt sjokk rosa da...
vet ikke hva det er, men tror min mor tvang meg inn i lt for mange rosa klær da jeg var liten, for jeg fordrar ikke fargen, uansett. Men helt greit at andre liker den!! harry har jo mange ganger kommentert at Trollmenn har på seg helt rare gompeklær, men slik som det ser ut på hogwarts ser jo klærne helt normale ut. Kan liksom ikke tenke meg at med en gang de blir voksen får de helt rar klessmak heller ( molly og arthur går jo litt rart kledd...) Draco som er hel trollmann hadde jo også på seg normale klær ( litt mer normale enn Ron!!) Er det ikke rumpeldunkfinalen at Harry komenterer ganske mye hva folk har på seg? ( en stund siden jeg leste boken...) Så, alt med de normale klærne gjør det hele litt "umagisk" I can teach you how to bottle fame, brew glory, even stopper death -- if you aren't as big a bunch of dunderheads as I usually have to teach." -Snape |
|||
|
26. June 2004, 11:20
|
|||
|
|||
-Tonks- Skrev:Hmm, jeg synes vel kanskje at blek/baby rosa er nesten verre enn helt sjokk rosa da...Blek rosa er så mye verre!! Gammel-dame rosa... Siriusly! "HERMY! WHERE HAGGER!" - Grawp |
|||
|
« Next Oldest | Next Newest »
|

Søk
Medlemsliste
Kalender
Hjelp

haff