Post Reply 

Thread Rating:
  • 0 Votes - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hermione sine klær i filmen
30. May 2004, 12:18
RE: Hermione sine klær i filmen
Håper ikke dette er tatt opp i en annen post.

Har sett en del bilder fra filmen nå og syntes Hermione går i mye rosa. Nå kan jo det henge sammen med at jeg får helt hette av rosa, tenker på slik baby-rosa nå. Håpet at det var slik at hun bare hadde rosa i en av de store scenen og derfor er det så mange bilder av det, men er neimen ikke sikker.

Hvis jeg er helt på viddene her beklager jeg å oppta plass og tid på forumet men...

ROSA? Jeg måtte bare si noe Sad

7 bøker, hva nå?
Finn alle innlegg av denne brukeren
Siter denne meldingen i et svar
30. May 2004, 21:15

Hun er jo jente da... Tongue

Siriusly!

"HERMY! WHERE HAGGER!"
- Grawp
30. May 2004, 22:49

Det kan virke som Hermione går med en rosa jakke den dagen de møter Sirius for første gang. De bildene jeg har sett av Hermione med den jakke-genseren er fra scener som the Shrieking Shack, ved vannet med Dementorene, og i skogen med Buckbeak. Den scenen når hun smeller til Draco... Kanskje Cuaron har tatt den samme dag som de møter Sirius...?

Argh!!!! Evil God kveld Norge står på i bakgrunnen... Tror du ikke de presterte å si Herry Potter!?!? Geez... Sneaky2

'I see you are - '
'Dumbledore's man through and through,' said Harry.
'That's right.'

31. May 2004, 10:35

vet d!! til og me i reklamen for den 5. boka på norsk, sa de herry potter...og så me sånn gyselig amerikansk aksent.....irriterende.....

Klem fra Aillya=)
Besøk denne brukerens hjemmeside Finn alle innlegg av denne brukeren
31. May 2004, 12:08

Ja ikke alle kan si Harry på norsk, når det er mulighet til å si det på engelsk veit du... Gresset er alltid grønnere på dena andre siden av gjerdet, for noen. De tror sikker at det blir mer spennende på den måten.

Når det gjelder at Hermione er jente er jeg enig i det, men like vel rosa. Som jeg desverre vet er kommet for fult igjen i norske butikker, Noe som gjør handling av klære enne mer pes. Er ikke den som shopper klær mest jeg.

Håper du har rett at det er en overvekt av bilder fra den dagen de m,øter Sirius, men har mine bange anelser om noe annet.

Står det noe om Hermiones favoritt farge i bøkene?

7 bøker, hva nå?
31. May 2004, 13:23

Denne posten hører hjemme i film-forumet, ikke i her-kan-vi-snakke-om-alt-som-ikke-er-HP-forumet. Tongue

Når det gjelder Hermiones rosa hettegenser. Hun har den på seg når hun smeller til Draco ja, fordi den scenen er i filmen samtidig med at de skal redde Buckbeak. Tror Draco disser Hagrid som griner over at Buckbeak skal henrettes. Så såvidt jeg kan se, er alle scenene med rosa genser egentlig EN stor scene. Hun har på seg andre klær de andre "dagene".

Potions wear off. Spells can be broken. But the Dark Mark is forever.
¤S¤L¤Y¤T¤H¤E¤R¤I¤N¤
Gryffindor vs Slytherin ¤ The Daily Prophet
31. May 2004, 18:24

Ja, det er jo den samme genseren så jeg reagerer ikke så mye på¨det. Alle jenter kan vel ha et rosa plagg :Wink:

Den som ikke spør slepper å få løgner til svar Fred Weasley
Will send you a Hogwarts toilet seat George Weasley
31. May 2004, 20:40

Synes ikke det er så galt at hun går med rosa jeg! Var ikke genseren gammelrosa også da? Den rosatonen er jo ikke så ille. hadde vært MYE verre om det var babyrosa *grøsse*

I'm serious! He's got three Piston Cups!
He did WHAT in his cup?
1. June 2004, 10:58

Hermione er kanskje ikke den som går mest i rosa... Men Rowling har ikke sagt noe imot det heller!
Emma har nok en finger med i spillet... :Wink:

http://www.fanfiction.net/~quizgirl (Curse of the Prophecy, Ronald Weasley and the Subtle Knife, Hermione's Revenge, A Wave of Nausea...)
3. June 2004, 20:50

Har dere merket at *Herry* går med gompeklær som passer? De skal jo liksom være altfor store; avleggsklær fra Dudleif!

'I see you are - '
'Dumbledore's man through and through,' said Harry.
'That's right.'

3. June 2004, 21:20

kan forsikre dere om at Hermione ikke bare har rosa klaer!
4. June 2004, 17:39

Nenya Skrev:Har dere merket at *Herry* går med gompeklær som passer? De skal jo liksom være altfor store; avleggsklær fra Dudleif!
Ja, det har jeg faktisk sett! Men aldri tenkt videre over det... Her har vi en liten filmfeil dere!

I'm serious! He's got three Piston Cups!
He did WHAT in his cup?
5. June 2004, 11:47

Nenya Skrev:Har dere merket at *Herry* går med gompeklær som passer? De skal jo liksom være altfor store; avleggsklær fra Dudleif!
Det har jeg irritert meg grønn over! Ikke er de særlig stygge og gamle og falmet heller.
Dårlig altså! :angry:

Siriusly!

"HERMY! WHERE HAGGER!"
- Grawp
6. June 2004, 11:23

Lavender Skrev:
Ja, det har jeg faktisk sett! Men aldri tenkt videre over det... Her har vi en liten filmfeil dere!
Ojoj, det har ikke jeg tenkt på! :angry: Jaja, bør kanskje ikke være sinna da da, men det er liksom ikke meg som har tatt på meg å lage filmene heller. Blir irritert når filmskaperene ikke har gjrt hjemmeleksa si.

R¤a¤v¤e¤n¤c¤l¤a¤w
6. June 2004, 20:58

Jeg syns ikke de ser så veldig passende ut jeg men Tongue De er kanskje ikke Dudley-store, men de er for store til Harry. Husk at grunnen til at Harry bruker dem, er fordi Dudley har vokst ut av dem = mindre enn klærne Dudley bruker til vanlig. I og med at fyren som spiller Dudley er såpass.. slank i forhold til bok-Dudley, kan jo ikke akkurat klærne hans være større enn de er heller. Om dere skjønner.

Potions wear off. Spells can be broken. But the Dark Mark is forever.
¤S¤L¤Y¤T¤H¤E¤R¤I¤N¤
Gryffindor vs Slytherin ¤ The Daily Prophet
Post Reply 

Forumhopp: