Post Reply 

Thread Rating:
  • 0 Votes - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Karakterenes utseende
11. July 2005, 09:23

Della Skrev:...Nei, hp-filmene plager meg litt Tongue ...
Mee too! Men de plager meg ikke litt - de plager meg veldig mye - den beste filmen sånn skuespiller-sett er PS, og landskapet var best i PoA... men jeg liker ærlig talt ikke noen av filmene skikkelig godt... de skuffer jo!!

Enig med alle andre som syns at Hermione er blitt babe i PoA - trange jeans og rosa hettegenser... ugghh*grøsse* Selv liker jeg å gå med store bukser med mye plass i, og hettegensere(ikke for pyntete - treningshettegensere og svarte hettegensere) - hvis jeg skulle gå kledd i de klærne Hermione har iført seg selv i PoA, så aner jeg ikke hva jeg skulle gjort - menmen... det var litt out-of-topic.

In-topic:
Syns også Trelawny ikke var helt rett på den måten - skulle ikke hun være mer ett innsekt-skrullete menneske?? Vel - hun minner ikke om det...! Minner om ett sauehue som knapt kan veien fram eller bak... unnskyld til alle som digger Trelawny, men min dom har falt!

He stole my soul. He broke it and throwed it away. And now I'm crying a Poisoned Tear.
Finn alle innlegg av denne brukeren
Siter denne meldingen i et svar
11. July 2005, 11:08

enig med siste poster! det er egentlig ganske lite med PoA som jeg liker i det hele tatt... men i GoFD har visst ikke Hermione så mye screen time (hihihi:evilSmile

The pure and simple truth is never pure and rarely simple.
Of course, how naive. After all, I did just wake up one day and say, "You know what? I want to be gay. After all, being discriminated against by a huge fraction of society and having limited rights is GREAT fun!"
11. July 2005, 19:21

Ja, jeg så det. Men det er jo på en måte litt skuffende og, i og med at Hermione er favorittKARAKTEREN min. (Merk: Favorittkarakter, IKKE skuespiller Tongue )

Også er jeg Harry/Hermione shipper, og da Ron bestemte seg for å være idiot mot Harry i boka, var det liksom Hermione som likevel støttet Harry. Og da er det litt dumt hvis det ikke blir tatt med Sad

[color=powderblue]TO
18. July 2005, 01:20

Jeg er ganske fornøyd med både Hermione, Ron og Harry (bortsett fra håret til Ron... i den neste filmen er det vel langt nok til at han kan ha det i fletter)
Alle tre er dyktige skuespillere, forholdsvis pene å se på (innrøm det folkens - vi liker ikke stygge filmstjerner! ) og de passer godt til de bildene jeg hadde dannet meg av dem.

Ginny, Fred og George er greie (store spørsmålet for meg er likevel om Bonnie Wright takler karakterutviklingen til Ginny i bok 5 & 6), Hagrid er litt for liten og Harris var så Dumbledore at det var helt utrolig.
Lærerene på skolen er også ganske bra.

To personer som irriterer meg grenseløst er disse: Remus og Sirius!
Sirius skulle jo være pen! *snufs* Og Remus... Nei, det er bare noe som ikke stemmer.

Stort sett er jeg vel egentlig fornøyd, selv om det åpenbare valget hadde jo vært meg i rollen som Hermione (til nøds Ginny). *hosthost*

Siriusly!

"HERMY! WHERE HAGGER!"
- Grawp
18. July 2005, 19:41

Synes de tre hovedrollene gjør en rimelig bra jobb! Enig med det om kjolen!!!!
Rupert Grint er vel ikke så høy som jeg hadde ventet i forhold til de to andre.

Richard Harris var VELDIG lik Dumbledore. Herlig!
Snape er også veldig troverdig. Likte derimot ikke helt Sirius i film tre. Hadde håpet at han ville vært mer kraftig og litt rundere i kjakene, selv om han har sittet i Azkaban!

Eiganes Skolekorps` Høye Beskytter...
Besøk denne brukerens hjemmeside Finn alle innlegg av denne brukeren
26. July 2005, 22:27

sirius var ikke det beste jeg har sett i et ikke så alt for langt liv, men dere har rett i at Lupin ar en stor skuffelse.. skuespilleren av utrolig bra i Seven years in Tibet, men det er en helt annen type rolle... jeg synes han virker for veik, på en måte, til å takle forvandlingene til og fra varulf og greier

The pure and simple truth is never pure and rarely simple.
Of course, how naive. After all, I did just wake up one day and say, "You know what? I want to be gay. After all, being discriminated against by a huge fraction of society and having limited rights is GREAT fun!"
5. August 2005, 23:19

Nå har jeg vært inne og sett på bildene av de nye karakterene i GoF, og jeg tror ikke det er mulig å være mer misfornøyd.
Cedric er ikke pen!
Mad-Eye er så feil som det er mulig å bli!
Cho er heller ikke pen!
Krum er pen!
Fleur har feil hår!

Jeg vet jeg er pirkete, men det kan da være mulig å caste noen som ligner bittelitt mer på karakterene i boka?
Hmf.

Siriusly!

"HERMY! WHERE HAGGER!"
- Grawp
6. August 2005, 00:15

Marie Skrev:Nå har jeg vært inne og sett på bildene av de nye karakterene i GoF, og jeg tror ikke det er mulig å være mer misfornøyd.
Cedric er ikke pen!
Cho er heller ikke pen!
Krum er pen!
Fleur har feil hår!

Jeg vet jeg er pirkete, men det kan da være mulig å caste noen som ligner bittelitt mer på karakterene i boka?
Hmf.
Amen.

Du tok ordene rett ut av munnen min!
Spesielt Cho og Fleur skuffer. Stort!

[color=powderblue]TO
6. August 2005, 13:30

Huff ja. Når skal make-up-artistene, og stylistene, og resisøren, og hele pakken lære? Noe som jeg la merke til her om dagen, var at Harry i film 1 og 2(altså Dan), ikke hadde sort hår en gang. Skulle da trodd det var mulig å farge det, eller de kunne i det minste ha valgt en med sort hår til å spille Harry fra begynnelsen av? Irriterende!

Før: Hermine
Nå:Elle
"McLaggen makes Grawp look like a gentleman"- Hermione
6. August 2005, 13:37

utseende på karakterene er jo ikke hele poenget helelr da, syns de har gjort en bra jobb med omtrent alle skuespillerene eg! de fleste ligner ganske mye

Klem fra Aillya=)
6. August 2005, 14:18

Ja, jeg regner jo med at castingfolkene tar inn folk som er gode skuespillere iallefall. Men det blir litt for langt fra boka til at jeg klarer være helt entusiastisk...

Siriusly!

"HERMY! WHERE HAGGER!"
- Grawp
7. August 2005, 11:25

Marie Skrev:Nå har jeg vært inne og sett på bildene av de nye karakterene i GoF, og jeg tror ikke det er mulig å være mer misfornøyd.
Cedric er ikke pen!
Cho er heller ikke pen!
Krum er pen!
Fleur har feil hår!

Hmf.
Enigenigenig!
Cedric er vel egnetlig grei nok, men han er jo et fugleskremsel satt opp mot Vicky, som er peen! Han skulle jo være krumrygget med buskete øyenbryn, ørnenese og et grettent ansiktsuttrykk! Men i filmen var han jo *raah*!
Fleur har for kort og mørkt hår. Det skulle jo være sølvblondt og laangt nedover ryggen!
Mad-eye er også fryktelig. Hva i al verden er den strikken, eller hva det nå er, rundt hodet hans! Det magiske øyet er da ingen pirat-lapp heller! *grynte* Dessuten var han alt for chubby! Grynt igjen!
Cho derimot, er den eneste jeg syns de har fått til. Men akkurat henne er ikke så stor utfordring heller, ettersom hun ikke er så nøye beskrevet.
Og har dere sett Karkaroff og Barty? Karkaroff har jo ull-skjegg jo! Han skulle ha et lite geiteskjegg med snurr som var altfor full av olje!
Barty har jo et ansikt som henger ned, dessuten ser han sløv ut.
Uff, nå føler jeg meg som den megga! Big Grin
Er for knytta til utseendet jeg ser for meg i bøkene til å akseptere disse skuespillerne! Wizard 4

No buildings will fall down
no quake will split the ground
the sun won't swallow the sky
statues will not cry.

Pompel og Pilt
7. August 2005, 11:43

[color=#ADA96E]Emma
11. August 2005, 15:34

Nilboriel Skrev:Og har dere sett Karkaroff og Barty? Karkaroff har jo ull-skjegg jo! Han skulle ha et lite geiteskjegg med snurr som var altfor full av olje!
Jeg har ikke funnet noe bilde av Karkaroff... Hjelp? =)

Siriusly!

"HERMY! WHERE HAGGER!"
- Grawp
13. August 2005, 15:50

Marie Skrev:
Nilboriel Skrev:Og har dere sett Karkaroff og Barty? Karkaroff har jo ull-skjegg jo! Han skulle ha et lite geiteskjegg med snurr som var altfor full av olje!
Jeg har ikke funnet noe bilde av Karkaroff... Hjelp? =)
Det er et bilde av han her.
Er ikke helt fornøyd med han jeg heller, men han er ok...

~Det er ikke evnene våre som viser hvem vi egentlig er, det er valgene vi tar~
Post Reply 

Forumhopp: