|
Min film...
|
|
12. August 2006, 21:21
|
|||
|
|||
heffalump Skrev:Tvillingene ver endelig inne litt igjen i GoF de hadde jo vært helt borte.De var da ganske mye med i PoA, blant annet ga de jo ukruttkartet til Harry
Potions wear off. Spells can be broken. But the Dark Mark is forever. ¤S¤L¤Y¤T¤H¤E¤R¤I¤N¤ Gryffindor vs Slytherin ¤ The Daily Prophet |
|||
|
14. August 2006, 18:26
|
|||
|
|||
Hitchi Skrev:Om tjue år eller noe, så lager de kanskje en tv-serie av bøkene. I min drømmeverden i hvert fall.Det var en god idè! Og da har jo alle bøkene kom ut, og en vet hva som er viktigst å få med. F. eks quidditch i OotP som ikke blir noe av, eller vi får møte Cedric i PoA, så han imkk ekommer overaskende på oss, etc... I...must...not...look...like...a...baboon's...backside... |
|||
|
15. August 2006, 14:57
|
|||
|
|||
|
Hadde vært genialt med en tv-serie om 20 år eller så, da hadde vi vel alle sittet der i vår beste alder og vært helt hekta igjen...
Bare vi ikke hadde ergret oss over at de som skulle spille rollene da ikke hadde vært like bra som originalene, altså de som spiller rollene nå... Rickman er jo 60 nå, kanskje vi hadde fått se ham i rollen som den gamle, koselige Humlesnurr... Hahaha... "Frank, jeg tror vi har vokst fra almen skolegang". Fred Wiltersen. "That was bloody brilliant!" Ronny Wiltersen. |
|||
|
23. August 2006, 16:38
|
|||
|
|||
|
Kom til å tenke på noe... Mange av skuespillerne i Pirates of the Caribbean og LotR er jo britiske... Det hadde jo vært skikkelig konge hvis noen av de ble med i en av de fremtidlige filmene!
" 'Giving up' is what kills people. It's only when a person refuses to give up no matter what that they earn the right to walk down humanity's noble pathway." ~ Alucard dA'en min C: |
|||
|
23. August 2006, 21:41
|
|||
|
|||
|
Hehehe, Kiera som McSnurp, Johnny som Slur, og Orlando som... Ja, hvem kunne han vært egentlig? Arthur Wiltersen? *fnise seg nesten skakk her nå*...
"Frank, jeg tror vi har vokst fra almen skolegang". Fred Wiltersen. "That was bloody brilliant!" Ronny Wiltersen. |
|||
|
25. August 2006, 17:40
|
|||
|
|||
Smurf80 Skrev:Hehehe, Kiera som McSnurp, Johnny som Slur, og Orlando som... Ja, hvem kunne han vært egentlig? Arthur Wiltersen? *fnise seg nesten skakk her nå*...*fnise* han kunne jo ha spilt en av DE'ene, Malfoy kanskje? De har jo langt blondt hår til felles! (fra LotR )
" 'Giving up' is what kills people. It's only when a person refuses to give up no matter what that they earn the right to walk down humanity's noble pathway." ~ Alucard dA'en min C: |
|||
|
26. August 2006, 11:54
|
|||
|
|||
|
Noe så sinnsykt genialt! Ser for meg Orlando som slemme Malfoyen... *slemme mannen som sparket husnissen sin ned trappa... Grrr...*
"Frank, jeg tror vi har vokst fra almen skolegang". Fred Wiltersen. "That was bloody brilliant!" Ronny Wiltersen. |
|||
|
27. August 2006, 19:04
|
|||
|
|||
Smurf80 Skrev:Noe så sinnsykt genialt! Ser for meg Orlando som slemme Malfoyen... *slemme mannen som sparket husnissen sin ned trappa... Grrr...*hahaha, syns jeg ser det for meg! lol og som husnissene så kan jo hobbitene være de
|||
|
27. August 2006, 22:34
|
|||
|
|||
|
[color=#0000FF]Jeg er bare så glad for at de har klart å finne skuespillere som passer så utrolig godt til rollene som de har gjort i de hittils 4 filmene... Jeg tror vi kommer til å få se mange bra filmer med de unge skuespillerne fremover, og det er også artig å se tilbake på andre filmer som de eldre har vært med i...
Har aldri lagt så mye merke til Rickman før, men der er det mange filmer jeg rett og slett M "Frank, jeg tror vi har vokst fra almen skolegang". Fred Wiltersen. "That was bloody brilliant!" Ronny Wiltersen. |
|||
|
28. August 2006, 00:20
|
|||
|
|||
Smurf80 Skrev:Men hva heter hun som spilte "Band Camp" jenta i American Pie? Tenk deg henne som Lulla Lunekjær da!!!!!!! Hahahaha...Alyson Hannigan, som er mest kjent for den perfekte tolkningen av Willow Rosenberg i Buffy. Dude, du har gått glipp av mye Og angående Rickman-filmer, se Dogma. Rickman som Metatron, hee.
Potions wear off. Spells can be broken. But the Dark Mark is forever. ¤S¤L¤Y¤T¤H¤E¤R¤I¤N¤ Gryffindor vs Slytherin ¤ The Daily Prophet |
|||
|
« Next Oldest | Next Newest »
|

Søk
Medlemsliste
Kalender
Hjelp

Da kunne de hatt med mye fra bøkene!