Post Reply 

Thread Rating:
  • 0 Votes - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Humlesnurr
12. January 2007, 13:03

Hadde han en ring i sjegget? Hvilken film er det?
Det nærmeste jeg har sett er at han har et slags bånd knytt rundt sjegget i Gof, men noen ring har jeg ikke sett Tongue Men det ser uansett litt merkelig ut...det må jeg innrømme!

Harris hadde nok litt mer av det "glimtet i øyet" enn Gambon har, men jeg synes Gambon gjør en ganske god jobb som Humlesnurr, forholdene tatt i betraktning Wink

~Det er ikke evnene våre som viser hvem vi egentlig er, det er valgene vi tar~
Finn alle innlegg av denne brukeren
Siter denne meldingen i et svar
12. January 2007, 21:35

Trodde det var en ring, det var ihvertfall noe snålt midt på skjegget som bandt det sammen...

Jeg har desverre ingenting fint å si om Gambon, han er bare IKKE Humlesnurr i mine øyne Sad

"SECTUMSEMPRA!"

"AVADA KEDAVRA!"

"CRUCIO!"
12. January 2007, 21:53

Nei, Harris var mye bedre! Gambdon vræler for mye, synes jeg! Dumbledore skal jo være så rolig og koselig, men i de siste filmene er han jo så brå... Savner gamle, gode Dumbledore, jeg... But but

"Frank, jeg tror vi har vokst fra almen skolegang". Fred Wiltersen.
"That was bloody brilliant!" Ronny Wiltersen.
3. March 2007, 13:07

Gambon er veldig flink skuespiller (i hvert fall det jeg har sett i Las VegasBig Grin ) men han får ikke til det glimtet i øyet som Harris hadde, og håret hans har plutselig blitt grått, det skulle vel være mer hvitt...? Gambon virker ikke så gammel som jeg har sett for meg Dumbledore...

7 books later:

Now what do we do??

[frantic typing!:] f a n f i c t i o n . n e t

[Enter]

......

Big Grin
18. July 2007, 13:50

Kami Skrev:Jeg likte Harris mye bedre, han var mer "min" Dumbledore. Gambon var helt ok, men jeg ble litt skuffet. Han manglet humoren og glimtet i øyet. Og autoriteten.
Helt enig! Blir så frustrert i de scenene Gambon er med, han passer ikke! Når Harry blir besatt i fem'rn er han jo helt tafatt. Og han snakker så sløvt...:/ Utvilsomt en god skuespiller, men ikke i den rollen! Harris var kanskje litt skjør og sånt, men han hadde det rette sinnelaget, og kunne være bestemt når han ville, men man fikk ikke det inntrykket av at han gikk rundt og furta, mer at han var litt underfundig og lurSmile

The bloody trail of the Elder Wand is splattered across the pages of wizarding history.
Besøk denne brukerens hjemmeside Finn alle innlegg av denne brukeren
20. July 2007, 00:49

Helt enig! Gambon mangler noe altså. Han e ikkje Humlesnurr slik eg ser han for meg i bøkene. Litt for følelsesløs og en smule for hard. Men på en an side hadde nok Harris vært for svak for å gjøre en sterk nok Humlesnurr i kampen mot Voldemort i OotP. Håper Gambon kan få fram noe av den gode Humlesnurr i neste film. Der får vi utvilsomt se mye til han. Krysser fingrene!
26. July 2007, 11:13

harris ga meg mye mer glede av filmene en gambon, som sagt mange gabger harris ligner mer på Dumbledore, er liksom i bedre humør.

i GoF etter at Harry er blitt valgt til forskjemper skall Dumbledore spørre harry rolig om han hadde fått noen til å legge navnet sitt i begeret.
mens han omtrent glefset til ham i filmen.
8. August 2007, 09:14

En blanding mellom Gambon og Harris? Dumbledore har mange forskjellige sider slik som jeg ser det. Gambon mangler glimtet i øye som flere trekker frem. Synes han er kald i forhold til det han er i bøkene. Joda, han kan være streng, men han gir meg ikke den trygge, gode følelsen.

But then again, Harris var for lite streng.
20. January 2009, 16:30

Herregud, Harris EIER Gambon.

F,eks: Hvis dette skjedde:

Spørsmål: Heisann, rektor. Jeg bare lurte på om De kunne si meg noe om - om Malacruxer.

så svarer Humlesnurr noe sånt som:

Svar: Til Herr/Frøken Elev: *Humlesnurr plirer vennlig på han/henne over kanten av halvmånebrillene før han sier rolig, men litt mer bestemt i tonen enn ellers: En Malacrux er en del av svartekunstene som bare de ytterst dumdristigste trollmenn eller hekser higer etter. Tom Venster trodde for eksempel ikke at moren hans kunne være noen heks fordi hun ble overmannet av den menneskelige svakhet å dø. En malacrux er simpelthen et objekt som inneholder fragmentet av en sjel som tilhører en bestemt trollmann eller heks. En lager en malacrux ved å drepe et annet menneske med for eksempel "Avada Kadavra" forbannelsen. Jeg er ikke innterissert i å diskutere saken ytterligere. Fordi dette emne er strengt forbudt her på Galtvort... *Blikket blir straks muntrere, og det kommer et slags glimt i Humlesnurrs gnistrende blå øyne * Skal det være en sjokoladefrosk? Om det er noe annet aspekter ved magien du er i tvil om du vet om er det bare å spørre, og husk alltid: Det er høyst uklokt å plassere en elefant i en glassbutikk... *Humrer muntert før han skysser eleven ut av kontoret *

Jeg tror ingen andre en Harris kunne svart så Humlesnurr'sk. xD

(Er forresten ny her)
25. February 2009, 21:48
RE: Humlesnurr
Harris var mer den typen Dumbledore som jeg hadde sett for meg når jeg leste bøkene. Det var en helt fantastisk casting! For nærmere kunne du ikke kommet versjonen fra bøkene. Men jeg synes at Gambon sin intensitet passer mer til filmmediet, blir litt mer action ut av det Smile. Og får folk som er nervøse for at Gambon ikke kommer til å klare den såre Dumbldore i HBP, så har han Eric fra Mugglecast, sett en screening av filmen, og han sa at Gambon virkelig at tatt seg opp ett par hakk. Og han likte heller ikke Gambon før han så screeningen, men var veldig overbevisst etterpå hvertfall.

Ajaj!
Twitter: @SofieElisabeth

Wooppsidaisy!
Post Reply 

Forumhopp: