|
Når kommer ootp? - Når kommer filmen på kino?
|
|
20. April 2006, 15:27
|
|||
|
|||
|
RE: Når kommer ootp? - Når kommer filmen på kino?
Jeg lette litt på internett for å finne en dato (om så bare en foreløpig dato) til når man kan vente å se Harry Potter and the Order of the Phoenix på kino. Men finner nada. Noen som er flinkere til å lete eller mer oppdatert enn meg som vet litt mer? Vet det ikke er riktig forum for det, men er det også noen foreløpig dato på når siste bok er ventet å komme ut?
|
|||
|
20. April 2006, 16:41
|
|||
|
|||
|
I følge TLC er premieredatoen 13. juli 2007.
![]() Datoen for den siste boka er uviss til Rowling forteller oss at hun har levert manus. Etter dette tar det ca 6 måneder før boken gis ut. Sist vi hørte noe var hun på kapittel 4, men kan hende hun holder den egentlige fremgangen for seg selv, som sist. Men ryktene sier hvertfall at den kommer ut i 2007 den også. Oppdatert: Fikk mail fra distributørene i Norge, og OotP har premiere 13.07.07 her i landet også. Potions wear off. Spells can be broken. But the Dark Mark is forever. ¤S¤L¤Y¤T¤H¤E¤R¤I¤N¤ Gryffindor vs Slytherin ¤ The Daily Prophet |
|||
|
25. April 2006, 13:29
|
|||
|
|||
|
Det var fint
Jeg spurte en venninne som vagt mente at boken ville komme ut på sensommeren i 2007, men at det kunne ta så lang tid som til 2008 før man fikk se den i butikkhyllene. Jeg får torturere meg med ventetiden på en eller annen måte da, blir utrolig kult når OotP endelig kommer på kino
|
|||
|
27. April 2006, 14:49
|
|||
|
|||
|
Jeg kan ikke vente nesten!
Det blir bare så tøft når den kommer på kino! Men hva skal vi gjøre når alle bøkene er ferdige å alle filmene har kommet...ja, nå kan ikke jeg klage for jeg har sett (og ser) alle filmene minst hundre ganger å lest (leser) bøkene om og om igjen
The Pentagram the secret guardian of magic. |
|||
|
5. May 2006, 17:06
|
|||
|
|||
|
Tips til bøkene er å velge de engelske istedenfor de norske oversettelsene. Synes de er mye bedre og at clues og hint kommer klarere frem. De norske oversetterne innehar jo ikke tankegangen bak hvordan bøkene skrives. Leonardo Da Vinci måten som blir brukt i HP bøkene, så jeg tror oversettelsene mister MYE som kan vise seg avgjørende for den siste boken. Men det er jo en helt annen topic. Jeg lurer på hvor mye fra boken som blir med i filmen jeg. Savner fortsatt å få se ting som Peeves. De kan jo ikke la være å ha med Peeves i OotP. Han har jo ikke fått noe oppmerksomhet i filmene så langt.
Gi meg neste bok N |
|||
|
5. May 2006, 17:30
|
|||
|
|||
|
Nå er vel egentlig svaret gitt på spørsmålene til trådstarteren. Diskusjon om hva som kommer til å være med i filmen er i en annen tråd, forslag til bøker å lese finnes under Room of Requirement.
Tråd stengt. Potions wear off. Spells can be broken. But the Dark Mark is forever. ¤S¤L¤Y¤T¤H¤E¤R¤I¤N¤ Gryffindor vs Slytherin ¤ The Daily Prophet |
|||
|
« Next Oldest | Next Newest »
|

Søk
Medlemsliste
Kalender
Hjelp

Jeg spurte en venninne som vagt mente at boken ville komme ut på sensommeren i 2007, men at det kunne ta så lang tid som til 2008 før man fikk se den i butikkhyllene. Jeg får torturere meg med ventetiden på en eller annen måte da, blir utrolig kult når OotP endelig kommer på kino