Post Reply 

Thread Rating:
  • 0 Votes - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Bellatrix
10. September 2007, 12:55
RE: Bellatrix
I mitt hode hadde hun som spilte Tonks, blitt en god Bella. Og i mitt hode var Bella skrudd, ja, men ikke klinke gal, som hun fremsto i filmen. Sto og lo høyt og hjerteskjærende osv. når hun ble brutt ut av Azkaban.

Synspunkter? Så vidt jeg husker var tennene dritskitten osv., og hun så jo ut som ei huldre. Jeg så for meg Bella nesten som litt pen, men selvfølgelig ikke det, etter så mange år i Azkaban osv.
Finn alle innlegg av denne brukeren
Siter denne meldingen i et svar
12. September 2007, 15:19

Ja, jeg er nok enig i at hun var ikke helt den Bella jeg hadde forestilt meg heller... Men jeg tror det er veldig vanskelig å spille henne så bra som hun er beskrevet i boken.

Er vel forsåvidt også enig med deg i at hun som spiller Tonks ville blitt en god Bella, men jeg tror ikke hun ville bli noe bedre.
Så, god innsats av Bella, men den kan alltids forbedres et par hakk!
25. October 2007, 06:35

Ja, jeg synes nesten Bella virket litt barnslig? Hadde sett for meg at du hun var litt mer anstendig - ikke at dødsetere er anstendige mennesker, men dere skjønner kanskje hva jeg mener? Dessuten var galskapen hennes litt overdreven?
8. January 2011, 00:07
Helena Bonham Carter er en kjempegod skuespiller. Det skal hun ha. Men i denne filmen syntes jeg at hun overdrev litt for mye. Jo, Bellatrix skal være gal, men ikke helt vill og sprø. Men det er vel sånn Helena har valgt å spille rollen. Hun gjør den bra, men litt for mye av det gode.
8. January 2011, 01:57
Love her. Både i filmene og i bøkene. Hun er RÅ i DH, torturscenen var dødsbra. I bøkene er hun jo nesten beskrevet som gal, uvanlig begavet og null samvittighet. Bellatrix er en av de karakterene som jeg er mest fornøyd med i filmene, virkelig en av de bedre. Synes ikke hun ser ut som en huldra,faktisk synes jeg hun bærer preg av falmet skjønnhet.

"The mudblood is talking to Kreacher, Kreacher will pretend he cannot hear.."
Post Reply 

Forumhopp: