Post Reply 

Thread Rating:
  • 0 Votes - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hva håper dere blir med?
10. June 2006, 21:27

Jeg krysser fingrene for at vi får se MYE mer av Gary Oldman (Sirius). Men det får vi helt sikkert grunnet diverse tirste saker som jeg ikke har lyst til å ta opp... Gary Oldman er skikkelig kul. Han har faktisk spilt Dracula Evil - kul type Cool

Living's easy with eyes closed
Finn alle innlegg av denne brukeren
Siter denne meldingen i et svar
18. June 2006, 21:36

Jeg krysser fingrene for at de får med seg Kenneth Branagh som Gilderoy Lockheart og at de tar med scenen hvor Harry & Co. treffer Lockheart på St.Mungos... Det hadde vært genialt!

And above all, watch with glittering eyes the whole world around you, because the greatest secrets are always hidden in the most unlikely places. Those who do not believe in magic will never find it.
Besøk denne brukerens hjemmeside Finn alle innlegg av denne brukeren
21. June 2006, 14:44

Jeg håper håper de tar med duellen på slutten!! Men i boka synes jeg den virket den så usansynelig tam, hvis dere skjønner hva jeg mener...?
JK er ikke like flink på å skrive action... Så jeg likte det de gjorde i GoF med the third task. Da spilte de mer på psyken til folk, enn magiske dyr og hindringer. Ble mer spennende, og jeg håper de gjør noe liknende igjen med duellen til Voldemort Dumbledore.

"These books can't possibly compete with centuries of established history, especially when that history is endorsed by the ultimate bestseller of all time."
"Don't tell me Harry Potter is actually about the Holy Grail!"
"I was referring to the bible."
"... I knew that!"
da vinci code

ah... poor Lucius.
Besøk denne brukerens hjemmeside Finn alle innlegg av denne brukeren
21. June 2006, 17:04

Jeg håper de tar med teveryddingen i stua til Sirius! Da får de samtidig med familieteppet til Svaart-slekta og... Wink

Den femte filmen ser bare helt SUPER ut! Wink
1. July 2006, 22:00

De må ha med Fred and Georges avskjed med Umbridge. Jeg tviler på at det blir med, men håper virkelig det. Det er det morsomste øyeblikket i alle HP bøkene så langt...

"Intet problem er så komplisert at det ikke kan kompliseres ytterligere."
1. July 2006, 23:34

Jeg håper inderlig at de ikke kutter ut noen av scenene på sykehuset, men det gjør de sikkert for ikke alle der er av betydning for den vidre utviklingen... Men hadde vært gøy å se igjen verden mest narsisistiske lærer der... Regner med at vi blir introdusert for fam til Nevell, det er jo viktig da...

Og at vi får se at Harry er sting fra slangen sitt perspektiv. ekstratimene med Snape...

I det heltatt er det mye å glede seg til!!!!
2. July 2006, 09:59

Hehe, jeg håper de tar med seg scenen der Uffert blir dratt avgårde av rasende kentaurer! Og at vi får se Gnurrg, broren til Gygrid...
Hadde også vært utrolig morsomt å se scenen der Fred & Frank drar fra skolen...
Gurimalla, som jeg gleder meg til filmen kommer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

"Frank, jeg tror vi har vokst fra almen skolegang". Fred Wiltersen.
"That was bloody brilliant!" Ronny Wiltersen.
2. July 2006, 19:16

Jeg følger meg ganske sikker på at de kommer til å kutte nesten alle de utenomtingen som jeg elsker! Eksempler på dette er :Husnissene, peeves, mange av de scenen som viser hvor ond og ekkel og slem den nye maktsyke dame-rektoren er, flere av scenene til Hagrid, avskjeden til Fred og Georg, vil jeg hellt klart ha med, men den blir vel kuttet...
Gjør ikke noe om filmene er lange da. Ringenes Herre var det og det var da ingen som klaget på det, heller gledet alle seg til de ekstralange dvd versjonene...
9. July 2006, 20:13

Enig med deg, Buffy, jeg vil også se alle de tingene du nevnte, bl.a. husnisser og maktscener med Uffert-dama... For min del hadde det ikke gjort noe om filmen varte i 7 timer eller noe sånt... De kunne jo bare lagt inn pauser innimellom så folk fikk gått på toalettet og kjøpt mere godteri!!!!
Men da hadde vel ikke filmen kommet før i 2009, eller noe sånt...
*glede seg voldsomt til premieren*

Laugh

"Frank, jeg tror vi har vokst fra almen skolegang". Fred Wiltersen.
"That was bloody brilliant!" Ronny Wiltersen.
25. April 2007, 20:39

i det minste 3 timer Big Grin
Jeg håper de får med seg mest mulig, iallefall mye av disse "marerittene" av Harry, og alle dise "magiske vesnene" som Drystallene og Kentaurene. Håper og de har med litt sånn tryllekunster og stuff (liker film.2. når de har magiduellen). masse spesialefekter. Kan ikke VENTE med å se DD i skikkelig aksjon <3<3 det blir rått alså!

"Even the smallest Light shines in the Dark"
Post Reply 

Forumhopp: