|
Hva håper dere blir med?
|
|
5. February 2006, 14:54
|
|||
|
|||
|
RE: Hva håper dere blir med?
jeg gleder meg til å se hva som blir med og hva som ikke blir med. I hvert fall i "Ildbegeret" savnet jeg Noldus og den andre husnissene... Lurer på hva jeg vil savne nå, eller vil denne ha med mer...? Kan ikke vente!
|
|||
|
19. February 2006, 21:24
|
|||
|
|||
|
Jeg gleder meg til kysset... Det har jo blitt hintet sterkt til at det er med!! - tilogmed Dan har sagt at han gleder seg
![]() Og jeg vet at jeg er en av dem som kommer til å skrike høyt og reise seg halvt i setet når kysset kommer... Living's easy with eyes closed |
|||
|
20. February 2006, 14:11
|
|||
|
|||
|
HAHA. Nei da. Jeg kommer sikkert til å le eller no. Jeg gruer meg i vært fall til Sirius dør
Det kan de gjerne droppe. Så har de værsegod å ta med det rosa håret til Dult/Tonks.
"One: he's sitting on my chair. Two: he's wearing my clothes. Three: his name name's Remus Lupin." Glad i deg<3 Roxanne<3 |
|||
|
21. February 2006, 09:56
|
|||
|
|||
|
De kan vel ikke droppe Sirius' død..det er jo en viktig hendelse i boka!
Men ja; det blir veldig trist *snufs* Gleder meg også litt til kysset, blir artig å se hvordan det blir å se ut Også blir det veldig spennende å se kampen mellom Voldemort og Humlesnurr på slutten! ~Det er ikke evnene våre som viser hvem vi egentlig er, det er valgene vi tar~ |
|||
|
26. February 2006, 08:42
|
|||
|
|||
|
De må ha med duellen på slutten og de rare hestene (som jeg ikke husker navnet på i farta)
De må vel ha med HL møtene oxo mnia vincit amor, Caeca invidia est (betyr: Kjærlighet over vinner alt, hatet er bildt) SLYTHERIN<33 |
|||
|
26. February 2006, 11:59
|
|||
|
|||
|
Ja blir litt dumt uten HL da. Thestral/dystral heter de kule hestene:
:
"One: he's sitting on my chair. Two: he's wearing my clothes. Three: his name name's Remus Lupin." Glad i deg<3 Roxanne<3 |
|||
|
26. February 2006, 21:57
|
|||
|
|||
|
Jeg syns de må ha med Kretcher!
Og alle de døde husnissene i trappa på hovudkvarteret.. *fnis*Det kommer til å bli artig (dersom det blir med da)... Dessuten simpelten må de ha med sluttscenen, når Durslyene kommer å henter Harry på toget, og Moody og co "skremmer" Victor... I...must...not...look...like...a...baboon's...backside... |
|||
|
26. February 2006, 23:01
|
|||
|
|||
|
Ja, enig. Kreacher er viktig! Jeg blir sur hvis de lar være å ha med husnisser i denne filmen også.
Men jeg gleder meg mest til DA og kysset... Det blir bra
Living's easy with eyes closed |
|||
|
27. February 2006, 08:24
|
|||
|
|||
|
Hvis de ikke har med Kreacher, hvem skal da nspringe å sladre til Malfoyne? Han spiller tross alt en viktig rolle
|||
|
27. February 2006, 15:08
|
|||
|
|||
|
Kanskje de får Malfang til å tyvlytte på Galtvort?
Living's easy with eyes closed |
|||
|
28. February 2006, 17:24
|
|||
|
|||
Hermyluna Skrev:Kanskje de får Malfang til å tyvlytte på Galtvort?ja, hvem vet hva de kan finne på...?? Håper at de får med seg mesteparten. Hvis jeg skulle ha ramsa opp alle tingene som ville ha vært greit at de hadde tatt med i filmen, hadde lista blitt langt gitt! Men det hadde jo ikke gjort noe om filmen hadde vart en stund heller da...!!
" 'Giving up' is what kills people. It's only when a person refuses to give up no matter what that they earn the right to walk down humanity's noble pathway." ~ Alucard dA'en min C: |
|||
|
28. February 2006, 20:57
|
|||
|
|||
|
De må jo (dessverre) kutte ned på ganske mye (tror jeg). Dette er jo den største boka
|||
|
28. February 2006, 21:25
|
|||
|
|||
|
Eller de kan lage en film på 10 timer..
Ikke det at det gjør noe da... I...must...not...look...like...a...baboon's...backside... |
|||
|
1. March 2006, 08:19
|
|||
|
|||
|
Nei, men da er det litt vanskeli å dra med seg venner får jeg tviler på at de blir med på kino i 10 timer får å se HP
|||
|
1. March 2006, 20:13
|
|||
|
|||
|
Jeg håper de har med seg dementor angrepet (noe de vel og har bekreftet), høringen, huset til Sirius, alle scenene med Umbridge (i hvert fall veldig mange av dem). "Give her hell from us, Peeves" scenen må være med. Den er rett og slett genial. Kampen i departementet er jo en selvfølge. Det samme er vel også noen av de drømmen til Harry. Også håper jeg at occlumency med Snape er med. Siden unge James/Lily og co er castet blir vel i hvert fall Snapes verste minne med. *gleder meg* Dumbledores Army er nok også selvskreven.
Vet ikke helt om jeg syns Grawp skal være med, han er ikke viktig. Egentlig tror jeg denne boka blir lettere å filme enn de forrige. Den har mer "fyll", og mindre action. I Goblet var det jo tonnevis med action gjennom hele boka, det blir litt annerledes i denne boka. |
|||
|
« Next Oldest | Next Newest »
|

Søk
Medlemsliste
Kalender
Hjelp

Det kan de gjerne droppe. Så har de værsegod å ta med det rosa håret til Dult/Tonks.

:
*fnis*