Post Reply 

Thread Rating:
  • 0 Votes - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Premieren - Hvem vil være med på premieren?
24. September 2006, 13:32
RE: Premieren - Hvem vil være med på premieren?
Jeg har ingen venner som er like stor HP fan som det jeg er, og jeg er sikker på at det finnes folk på dette forumet som er i samme situasjon. Så hvorfor slår vi oss ikke sammen og drar på Londonpremieren til The order of the Phoenix?
Da kan man kle seg ut, skrike, grine og være helt psycho av premierenerver UTEN at noen gjør narr av oss!
Hva synes dere om dette?

Wizard 3

Can you waggle your ears??
Finn alle innlegg av denne brukeren
Siter denne meldingen i et svar
24. September 2006, 13:38

Hmmm... Det er jo ikke akkurat så billig, da? Og det spørs jo om man faktisk klarer å klore til seg billetter, også. Laugh

"Frank, jeg tror vi har vokst fra almen skolegang". Fred Wiltersen.
"That was bloody brilliant!" Ronny Wiltersen.
24. September 2006, 13:57

Joda, men det er neste sommer ikkesant? Vi har god tid da.. Det er ihvertfall verdt et forsøk, og hvis du ser på profilen min, så kan du se at jeg skal flytte til london med tider og stunder, og da holder jeg naturligvis åpent hus for alle HP fans før og etter premieren. Ligge i kø er ikke noe problem for meg, jeg jobber rart!

24. September 2006, 15:37

[color=#C9A247]
Rine Black Skrev:Da kan man kle seg ut, skrike, grine og være helt psycho av premierenerver UTEN at noen gjør narr av oss!

Potions wear off. Spells can be broken. But the Dark Mark is forever.
¤S¤L¤Y¤T¤H¤E¤R¤I¤N¤
Gryffindor vs Slytherin ¤ The Daily Prophet
Besøk denne brukerens hjemmeside Finn alle innlegg av denne brukeren
24. September 2006, 18:08

Klart jeg har vært på HP premiere i Norge, og joda, jeg ble gjort narr av!
Jeg er ikke så dum at jeg tror det er enkelt å få tak i billetter til kjendispremieren, men det finnes en normal premiere der også, for mennesker som ikke er kjendiser. Hvis du forstår hva jeg menerWhat?
Kanskje noen ville være med å se den i London, og du trenger ikke å være med hvis du ikke har lyst vet du! Det er bare jeg som har tenkt å dra på den, og så lurte jeg på om noen her var interessert i å være med. Trenger ikke gjøre det vanskeligere enn det er vet du Wizard 1

12. June 2007, 13:16

Rine Black Skrev:Trenger ikke gjøre det vanskeligere enn det er vet du Wizard 1
Xactly. Kom på premieren i Norge (Colosseum) du. Blir nok mer enn bra nok for deg Wizard 8 Og det blir sikkerte en kø nå til helgen som du kan slenge deg på. Enda mer moro!

Oh my god! I've killed Harry Potter!
Post Reply 

Forumhopp: