|
Premiere - billettkø!
|
|
10. May 2007, 22:04
|
|||
|
|||
|
RE: Premiere - billettkø!
koko!
jeg grugleder livet av meg til OotPpremiera, og har tenkt meg til et langt opphold i billettkøen. tenker jeg har to ting felles med mange her men jeg har altså aldri liggi i billettkø før, og lurer litt på åssen det organiseres, og alt sånn praktisk! f.eks. hvem organiserer køen, og åssen ordner man campinga?
|
|||
|
11. May 2007, 00:03
|
|||
|
|||
|
[color=#C9A247]De første som lå i kø sist la seg ut lørdag kveld, og billettene kom i salg mandag morgen. Den aller første som kommer til køen er køansvarlig og må sørge for å skrive ned rekkefølgen på alle som kommer, slik at kinoen får delt ut kølapper til de riktige folkene når den tid kommer (de dukker jo ikke opp før en god stund etter nerdene).
Vi vet ennå ikke om køing blir foran Saga eller Colosseum, men det kan jeg si ifra om på TDP. Ei heller vet vi noe om tid. Men jeg har en bønn, og det er at dere ikke legger dere ut altfor tidlig. I tillegg er det ønskelig at dere som ligger i kø ligger der fordi dere Potions wear off. Spells can be broken. But the Dark Mark is forever. ¤S¤L¤Y¤T¤H¤E¤R¤I¤N¤ Gryffindor vs Slytherin ¤ The Daily Prophet |
|||
|
11. May 2007, 17:17
|
|||
|
|||
|
Nja, jeg ser hva du meiner... Det sosiale er jo en del av det, men jeg håper alle som starter "okkupasjonen" så tidlig er virkelige blodfans som er der fordi vi ikke klarer å vente på filmen.
Hva med telt el.l., er det greit å få satt opp rundt Colosseum evt. Saga?
|
|||
|
13. May 2007, 14:11
|
|||
|
|||
Rainë Skrev:Hva med telt el.l., er det greit å få satt opp rundt Colosseum evt. Saga?Tror ikke de ønsker telt utenfor Saga hvertfall, der er det veldig folksomt hele tida. På Colosseum kunne man sette opp langs ene kanten så det ikke var i veien. Det ble ikke brukt telt foran Saga i fjor, de første satt under tak så var ikke nødvendig. De sov i soveposer på liggeunderlag på asfalten. Potions wear off. Spells can be broken. But the Dark Mark is forever. ¤S¤L¤Y¤T¤H¤E¤R¤I¤N¤ Gryffindor vs Slytherin ¤ The Daily Prophet |
|||
|
14. May 2007, 17:22
|
|||
|
|||
|
Herlig! Da følger jeg med på TDP for tid og sted... TAKK, du er femenal... Glad for at TDP fins!!
|
|||
|
16. May 2007, 20:12
|
|||
|
|||
|
Har noen hintet til når billetter legges ut for salg? Kanskje starten av juni?
Little darling, it's been a long cold lonely winter Little darling, it feels like years since it's been here Here comes the sun And I say it's allright Across the Universe ~ HP Accio |
|||
|
16. May 2007, 20:57
|
|||
|
|||
|
Jeg holder fortsatt en knapp på at det blir 25. juni, i og med at de i fjor også la ut billettene rundt 2,5 uker før premieren.
Potions wear off. Spells can be broken. But the Dark Mark is forever. ¤S¤L¤Y¤T¤H¤E¤R¤I¤N¤ Gryffindor vs Slytherin ¤ The Daily Prophet |
|||
|
6. June 2007, 10:41
|
|||
|
|||
|
Nå har det jo blitt bekreften, 18 juni kl 07.30. Når kommer folk flest til å møte opp? Et døgn før? Eller hvordan er det?
Ajaj! Twitter: @SofieElisabeth Wooppsidaisy! |
|||
|
6. June 2007, 12:41
|
|||
|
|||
|
Det spørs jo det. Jeg krysser fingre for at det ikke blir no særlig lenger enn en natt. Ikke at jeg skal i kø selv, men for de andre stakkarene.
Potions wear off. Spells can be broken. But the Dark Mark is forever. ¤S¤L¤Y¤T¤H¤E¤R¤I¤N¤ Gryffindor vs Slytherin ¤ The Daily Prophet |
|||
|
6. June 2007, 21:43
|
|||
|
|||
|
Skjønner, men tror du at man får billetter selv om ikke møter opp døgnet før, men kanskje tolv timer før eller noe sånt? Prøver å finne grensen mellom å få billett og ikke, hvis du skjønner
Eller noen andre som har noe å si om saken.
|||
|
6. June 2007, 22:08
|
|||
|
|||
|
For å si det sånn, de som kom kl 21:30 (*kremt*) dagen før sist gang fikk også billetter. Men alt avhenger jo av om køen blir mye større i år enn i sist.
|||
|
7. June 2007, 11:24
|
|||
|
|||
|
Oki doki, tusen takk
Da har jeg litt mer oversikt. Og det er jo alltid fint å ha.
|||
|
8. June 2007, 17:48
|
|||
|
|||
|
Noen som tør tippe på hva billettene kommer til å koste?
|
|||
|
8. June 2007, 18:27
|
|||
|
|||
|
Premierefilmer i Colosseum koster 90,-
|||
|
9. June 2007, 18:38
|
|||
|
|||
|
Ok!
Fint, da regner jeg med at kø fra søndag holder lenge for super-billettene Hvor mange bill er det mulig å få per pers? |
|||
|
« Next Oldest | Next Newest »
|

Søk
Medlemsliste
Kalender
Hjelp

Eller noen andre som har noe å si om saken.