|
Ny layout
|
|
26. May 2009, 19:36
|
|||
|
|||
|
Jeg holder på å endre layouten her inne, håper det ser lovende ut..! For mine stakkars med-svaksyntes skyld har jeg lenge lurt på hvordan man skal få lurt inn lys bakgrunn med mørk skrift, men samtidig ha mørk og magisk layout - og dette virker rimelig greit nå.
Vi må bytte ut noen smilies ser jeg, heh. Jeg har endret farge til knallrosa her og der for å se hvor jeg holder på i forumet underveis, så om dere oppdager noe knallrosa, hyl ut så jeg får endret til riktig farge. Kom gjerne med forslag eller konstruktiv kritikk.
Potions wear off. Spells can be broken. But the Dark Mark is forever. ¤S¤L¤Y¤T¤H¤E¤R¤I¤N¤ Gryffindor vs Slytherin ¤ The Daily Prophet |
|||
|
27. May 2009, 09:02
|
|||
|
|||
|
RE: Ny layout
Utrolig kuuult! Bra jobba!
Look...at...me... |
|||
|
27. May 2009, 09:59
|
|||
|
|||
|
Ja nå begynner det å ligne på noe!
Likte den nye banneren. Var litt vanskelig å se, kan faktisk ikke se "where prophesies are made" uten å vri skjermen veldig langt ned. Men det kan jo alltids være at det bare er min PC som ikke er helt i toppform ![]() Aner ikke kor mye det går an å forrandre på i et sånt forum som dette eg, men hadde vært kult hvis rammene rundt her vi skriver hadde vært litt grønne, men de må vel gjerne være en sånn standard-farge de? Uansett bra arbeid, ble myyye bedre no
Klem fra Aillya=) |
|||
|
27. May 2009, 12:25
|
|||
|
|||
|
Veldig bra jobba med layouten. Som Aillya nevnte er teksten på banneret litt mørk, men skjønner at det er vanskelig å finne en farge som gjennomgangstema når den forumet på den ene siden er lyst og på den andre siden mørkt. Digger bildet med Ron,, Hermione og Harry på toppen.
Så fint at The Daily Prophet har kommet seg på twitter Du får lage et fint bilde til kontoen når du får tid, og man kan costumize profilen med egne farger og bakgrunner og sånn også, så den blir magisk og fin
Ajaj! Twitter: @SofieElisabeth Wooppsidaisy! |
|||
|
27. May 2009, 13:11
|
|||
|
|||
|
wow , mega kult ! Utrolig bra jobba
![]() Bedre med dette en det blå/grå , ble litt lite Harry Potter for meg ![]() Uansett, det var kjempe bra ! En slik urettferdighet! Han hadde lyst å forbanne Slur i tusen slimete biter! |
|||
|
27. May 2009, 15:45
|
|||
|
|||
|
Jeg har tydeligvis en helt annen type innstilling på skjermen enn dere, for jeg ser banneret veldig bra. Jeg skal fikse på det. I tillegg ER det faktisk en grønn ramme rundt innleggene, men kanskje også de er for mørke. Ser alle "Welcome back [username]" etc øverst under banneret? Hvis ikke, har vi svaret, woo!
Prøvde å legge til brukerbilde på Twitter, big fail. Skal prøve igjen
Potions wear off. Spells can be broken. But the Dark Mark is forever. ¤S¤L¤Y¤T¤H¤E¤R¤I¤N¤ Gryffindor vs Slytherin ¤ The Daily Prophet |
|||
|
27. May 2009, 15:55
|
|||
|
|||
|
Ser welcome back, ja, bortsett fra at det står velkommen tilbake med meg
. Synest ikke det er noe i veien med banneret ? Jeg ser det supert. Men visst jeg setter meg en kilometer lengre ned slik at jeg ser opp på skjermen, da blir det umulig.
En slik urettferdighet! Han hadde lyst å forbanne Slur i tusen slimete biter! |
|||
|
27. May 2009, 21:24
|
|||
|
|||
|
Ja, ser welcome back ja
![]() Hmmm når du sier det så er det kanskje litt grønt i rammene ja, men det så veldig blått ut for meg forrige gang. Nei eg syns det ble skikkelig fint her eg
Klem fra Aillya=) |
|||
|
28. May 2009, 11:05
|
|||
|
|||
|
Jeg ser også velcome back teksten. Sikkert en blanding av øynene mine og skjermen min som gjør at jeg ikke ser "where prophesis are made" teksten så godt
Ajaj! Twitter: @SofieElisabeth Wooppsidaisy! |
|||
|
« Next Oldest | Next Newest »
|

Søk
Medlemsliste
Kalender
Hjelp

. Synest ikke det er noe i veien med banneret ? Jeg ser det supert. Men visst jeg setter meg en kilometer lengre ned slik at jeg ser opp på skjermen, da blir det umulig.