Post Reply 

Thread Rating:
  • 0 Votes - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
1 år igjen, folkens... - Mega spennende, og mega lenge til...
14. July 2006, 11:33
RE: 1 år igjen, folkens... - Mega spennende, og mega lenge til...
Vel, da er det 1 år igjen til OotP kommer. Hvis jeg ikke tar helt feil kommer vi fra og med nå og til neste sommer til å bli overøst med nyheter, bilder, rykter og avkreftninger. Og ikke bare om filmen! Nei, hvis jeg ikke tar helt feil begynner det nok snart å dukke opp nyheter om den siste boken også! Spennende, ikke sant? Vel, i hvert fall for dem som ELSKER spoliere (Moi). Så hva synes dere? Kommer dette til å bli det mest spennende året i Potter historien, eller kommer alt til å bli ødelagt av spoilere?

Living's easy with eyes closed
Finn alle innlegg av denne brukeren
Siter denne meldingen i et svar
15. July 2006, 09:58

Hermyluna Skrev:Så hva synes dere? Kommer dette til å bli det mest spennende året i Potter historien, eller kommer alt til å bli ødelagt av spoilere?
For min del så vil jeg prøve å få med meg så mange spoilere som mulig ( Big Grin ), men det kommer vel ann på hvem det er.... Rolleyes Rolleyes

" 'Giving up' is what kills people. It's only when a person refuses to give up no matter what that they earn the right to walk down humanity's noble pathway." ~ Alucard

dA'en min C:
Besøk denne brukerens hjemmeside Finn alle innlegg av denne brukeren
27. July 2006, 13:07

Laugh jeg spimpelthen ELSKER spoilere!
Av og til synes jeg det(Trailere o.l.) som kommer før Filmen/boka er det mest spennende; å sitte på kino og vente på stor-traileren før selve filmen er bare kos(hvis det ikke er en teit og "dyp" norsk film da....). ^^

"These books can't possibly compete with centuries of established history, especially when that history is endorsed by the ultimate bestseller of all time."
"Don't tell me Harry Potter is actually about the Holy Grail!"
"I was referring to the bible."
"... I knew that!"
da vinci code

ah... poor Lucius.
Besøk denne brukerens hjemmeside Finn alle innlegg av denne brukeren
27. July 2006, 20:26

Spoilere (L)!

Jeg husker at jeg hadde bestemt meg for ikke å se flere før GoF filmen. Gjett om det funka!

Spoilereer en herlig oppfinnelse. Akkurat nok informason til å erte nyskjerigheten, og men ikke for mye til å avsløre for mye...

I...must...not...look...like...a...baboon's...backside...
29. July 2006, 14:31

herregud...jeg lastet ned trailerne fra nette og la dem inn på mobilen...og de er der enda Big Grin

The Pentagram the secret guardian of magic.
29. July 2006, 21:28

[color=#0000FF]Jeg har allerede begynt å merke abstinensene... Alt var så fint da jeg i fjor høst oppdaget HP (sikkert noen år for sent...), og kunne fordype meg i en fortryllende magisk verden. Jeg har lest bøkene om og om igjen, sett filmene utallige ganger, er på forumet nesten hver eneste dag og diskuterer spennende teorier o.l...

Men nå er det liksom et lite vaakum her... Det er et år til neste film. Det er et år til neste (og siste) bok. Alt jeg kan gjøre er å vente... Og vente... Og vente...

GLEDER MEG S

"Frank, jeg tror vi har vokst fra almen skolegang". Fred Wiltersen.
"That was bloody brilliant!" Ronny Wiltersen.
29. July 2006, 22:20

Vel, det er bare et halvt år til den første traileren kommer. (David Heyman, produseren har lovet oss en trailer innen nyttår) Og de første godbitene om bok 7 er sikkert rett rundt hjørnet - Hjelper bra til med å korte ned ventetiden Big Grin

Living's easy with eyes closed
30. July 2006, 22:13

Joda, men når jeg får se den traileren om et halvt år, da kommer jeg sikkert til å glede meg ENDA mer, og da blir det nesten uutholdelig!!!
Men bortsett fra det så er det jo kjempekult å få en smakebit på det som kommer... Laugh

31. July 2006, 09:50

Før HP4 kom ut på kino tenkte jeg og en veninne at vi skulle se alle de 3 filmene føre vi så den 4, men det ble det ikke noe av, vi ventet heller til HP4 kom ut på dvd og hadde et sjikkeli Hp Maraton, vi satt nesten i 10timer og bare såg på HP, det var deilig...

Gleder meg bare så til den 5 filmen kommer, da blir det jo enda lengre ti å sitte å se på HP! Tongue Big Grin

The Pentagram the secret guardian of magic.
31. July 2006, 11:00

Hehe, vi har planlagt å ha HP maraton før vi skal se OotP, så vi kommer sikkert til å være veldig røde og firkanta i øynene, men det skal bli voldsomt morro!!! Gleder meg så innmari!!!

Post Reply 

Forumhopp: