|
Flere bæker?
|
|
8. June 2011, 18:56
|
|||
|
|||
|
Flere bæker?
Hei, er ny i forumet, så jeg visste ikke hvor jeg skulle plassere denne tråden.
Men vil det bli flere bøker/historier? Jeg skulle gjerne ha vist mer angående hvordan det gikk med barna til Harry, Ronny, Hermine og Gulla. Og mer om hva som skjer på Galtvort, hva trioen blir å gjøre osv. Btw, Kommer Harry, Hermine og Ronny til å møtes? Altså om de har gått ver for seg? Blodfan av Harry Potter! |
|||
|
9. June 2011, 15:05
|
|||
|
|||
|
RE: Flere bæker?
Det blir ikke flere romaner om Harry, det vil si, Rowling har sagt at hun kanskje kan tenke over saken igjen "om 10 år", men det har helt fra starten kun vært planlagt 7 bøker. Rowling skal skrive et leksikon fra verdenen, til inntekt for veldedighet, og det er mulig vi der vil få vite hvordan det har gått med rollefigurene.
Ellers har man jo alltids fanfiction.. Potions wear off. Spells can be broken. But the Dark Mark is forever. ¤S¤L¤Y¤T¤H¤E¤R¤I¤N¤ Gryffindor vs Slytherin ¤ The Daily Prophet |
|||
|
17. June 2011, 12:07
|
|||
|
|||
|
Jeg er også ny, så jeg poster her.
JK.Rowling har jo skrevet en del bøker til intekt til veldedighet. Nå sier du MS Joplin at hun vil skrive et leksikon. Tror du/dere "Humlesnurrs liv og løgner" vil komme ut, til inntekt for veldedighet? hadde vært sykt kult? noen som vet noe snakk om dette? |
|||
|
17. June 2011, 14:43
|
|||
|
|||
|
Jeg har ikke hørt snakk om det, men det hadde vært utrolig kult ja!! Og også andre bøker vi har lest om i serien, hele serien til Lockhart, for eksempel. Men Dumbledore-bok hadde jeg definitivt kjøpt. Kanskje det er dette som er Pottermore? Wæh.
Potions wear off. Spells can be broken. But the Dark Mark is forever. ¤S¤L¤Y¤T¤H¤E¤R¤I¤N¤ Gryffindor vs Slytherin ¤ The Daily Prophet |
|||
|
17. June 2011, 17:40
|
|||
|
|||
|
iknow, hadde vært awesome!
tenk å få sett alle brevene til Grindelwald, merke han tegnet inn til hermine o.l. en annen ting? du har jo greie så vanvittig mye du Når kommer leksikonet ut sånn ca? :-)
|
|||
|
22. June 2011, 13:16
|
|||
|
|||
|
i morgen klokken ett får vi svar! så spent!
|
|||
|
22. June 2011, 15:02
|
|||
|
|||
(17. June 2011 17:40)HermingeGrang Skrev: Når kommer leksikonet ut sånn ca? :-) Det har jo ikke blitt bekreftet at leksikonet blir en realitet en gang, så NÅR det kommer ut, det må gudene vite
Potions wear off. Spells can be broken. But the Dark Mark is forever. ¤S¤L¤Y¤T¤H¤E¤R¤I¤N¤ Gryffindor vs Slytherin ¤ The Daily Prophet |
|||
|
« Next Oldest | Next Newest »
|

Søk
Medlemsliste
Kalender
Hjelp

Når kommer leksikonet ut sånn ca? :-)