|
"Flyturen"
|
|
25. July 2011, 14:59
|
|||
|
|||
|
"Flyturen"
Hva synes folk om den berømte "flyturen" til Voldemort og Harry i filmen, der hvor Harry sier: "Let's finish the way we started - togheter"
![]() Personlig synes jeg det ble litt komisk, når Harry drev på med å rive i ansiktet til Voldemort o.l. Hva synes folk? |
|||
|
25. July 2011, 17:33
|
|||
|
|||
|
RE: "Flyturen"
Jeg synes de kunne ha droppet denne scenen til fordel for mer Grindelwald/Dumbledore, mer Fred, en større Molly/Bellatrix-scene.. jah. Det er jo selvsagt fordi jeg vil at filmen skal være mest mulig lik boken. Flyturen er sikkert helt super med tanke på filmen kun som en film. Jeg klarer bare ikke å se på filmen på den måten.
Potions wear off. Spells can be broken. But the Dark Mark is forever. ¤S¤L¤Y¤T¤H¤E¤R¤I¤N¤ Gryffindor vs Slytherin ¤ The Daily Prophet |
|||
|
17. August 2011, 15:01
|
|||
|
|||
|
Jeg satt å lo av den scenen. Jeg er enig med deg MsJoplin, de kunne heller satt mer fokus på andre ting og kuttet bort den scenen. Men de som ikke har lest boken synes vel kanskje ikke det var så teit? De trodde sikkert at det var en del av fortellingen og at den sto i boka liksom. Men jeg likte ikke helt den scenen.
|
|||
|
19. August 2011, 14:29
|
|||
|
|||
|
DEt ble litt nervøs latter, synes den var malplassert!
|
|||
|
6. October 2011, 20:17
|
|||
|
|||
|
det var veldig, svært, utrolig teit. det så... så banalt ut, jeg krympet meg der jeg satt! Hvorfor, hvorfor?!
En slik urettferdighet! Han hadde lyst å forbanne Slur i tusen slimete biter! |
|||
|
« Next Oldest | Next Newest »
|

Søk
Medlemsliste
Kalender
Hjelp