Post Reply 

Thread Rating:
  • 0 Votes - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Bilder av marauders
22. February 2007, 12:06
RE: Bilder av marauders
Uuuh. Jeg surfet litt på livejournal og fant dette!

En livejournalside med bilder etc

Oi, vent. Alt kommer orginalt fra denne siden, men denne siden virket ikke helt hos meg : Harry Latino

Jeg legger ut bildene her (:

Marauders :
[Bilde: misc20070221155416nc5.jpg]

Snape :

[Bilde: sluur.jpg]
Besøk denne brukerens hjemmeside Finn alle innlegg av denne brukeren
Siter denne meldingen i et svar
22. February 2007, 22:50

...Er det bare jeg som synes James Potter ser ut som en klassisk brillenerd i stedet for den kjekke fyren som er bekrevet i bøkene? Han ser jo tilogmed blond ut!

The pure and simple truth is never pure and rarely simple.
Of course, how naive. After all, I did just wake up one day and say, "You know what? I want to be gay. After all, being discriminated against by a huge fraction of society and having limited rights is GREAT fun!"
Finn alle innlegg av denne brukeren
23. February 2007, 21:29

Nja, tror ikke han nødvendigvis er blond, ser ut som om lyset treffer hodet hans på en veldig dum måte (og kanskje det faktisk er Remus?). Sirius ser jo også lysere ut på det bildet enn "vanlig".

Potions wear off. Spells can be broken. But the Dark Mark is forever.
¤S¤L¤Y¤T¤H¤E¤R¤I¤N¤
Gryffindor vs Slytherin ¤ The Daily Prophet
25. February 2007, 18:00

Tror også at lyset er med på å gjøre hårfargene litt "rare", dessuten så synes jeg ikke at man skal forvente at unge Sirius (og de andre) skal være nesten identiske med "voksenutgavene" - folk forandrer seg i løpet av livet!
Og uansett vil det nok bli litt annerledes når vi får se dem i levende live Wink

~Det er ikke evnene våre som viser hvem vi egentlig er, det er valgene vi tar~
25. February 2007, 21:47

Snape var sinnsykt bra. Helt perfekt!
Marauders har jeg mere tvil om, men jeg venter med å ta forhastede konklusjoner til jeg har sett filmen, men James virket teit.. Blond, med pent kjemmet hår og rare briller.. Men, som sagt, jeg venter å se. Liker å bli positivt overrasket.

No buildings will fall down
no quake will split the ground
the sun won't swallow the sky
statues will not cry.

Pompel og Pilt
1. March 2007, 21:51

Er egentlig også ganske fornøyd med Snape, men også unge Sirius og Wormtail for den saks skyld (etter å ha studert bildet litt nærmere)! Men James er jeg mer misfornøyd med, håret skulle vært mørkere...Men det er jo bare en liten bagatell! Wink

EDIT: Gjett hva søsteren min sa jeg viste henne bildene, og sa at personen i midten mest sannsynlig var James? "Han ser ut som en idiot" Tongue
Typisk småsøsken! Men jeg må jo inrømme at unge James foreløpig er den jeg også er minst fornøyd med...

~Det er ikke evnene våre som viser hvem vi egentlig er, det er valgene vi tar~
27. July 2007, 10:00

hei nå som slle har sett filmen også kan vi le av kor dumme dei ser ut og kor rett vi hadde!
Post Reply 

Forumhopp: