|
Generell tråd om film fem
|
|
5. December 2006, 09:34
|
|||
|
|||
|
Men det er jo ikke så rart da, langt hår er jo best
Rupert med kort hår er ikke like pent, det gjelser forsåvidt Daniel også |
|||
|
5. December 2006, 17:17
|
|||
|
|||
Snøfte Skrev:Men det er jo ikke så rart da, langt hår er jo bestVel, det kan jo diskuteres. Det er ikke alle som kler langt hår like godt, og jeg synes egentlig at både Rupert og Daniel tar seg bedre ut med kortere hår. Ikke for det, Harrys nye hår i OotP er ikke det beste, men jeg likte ikke håret hans i GoF helle. Ikke heelt Harry, på en måte... Samtidig, hvorfor vil folk egentlig at Weasley-tvillingene skal klippe seg? Om det er noen i serien med personlighet til å ha langt hår, så er det jo akkurat de to! The pure and simple truth is never pure and rarely simple. Of course, how naive. After all, I did just wake up one day and say, "You know what? I want to be gay. After all, being discriminated against by a huge fraction of society and having limited rights is GREAT fun!" |
|||
|
7. December 2006, 21:17
|
|||
|
|||
|
nå skal jeg ikke begynne en hår-diskusjon, men gutter med langt hår er et kjent fenomen(og tro meg, de fleste er best slik)
uansett så tror jeg ikke at trolmmen og hekse tenker så mye på hår, man kan jo se på klærne... Men det finnes vel også fisefine hekse da? |
|||
|
« Next Oldest | Next Newest »
|

Søk
Medlemsliste
Kalender
Hjelp