|
Generell tråd om film fem
|
|
8. June 2004, 15:13
|
|||
|
|||
|
RE: Generell tråd om film fem
noen som har tenkt på castingen til OotP?
hvem er ond nok til å spille umbridge? kanskje han som spiller toad i det suser i sivet
|
|||
|
8. June 2004, 17:13
|
|||
|
|||
pjotrgutten Skrev:hvem er ond nok til å spille umbridge?[color=#0C6722;] "A Gryffindor will jump off a cliff. A Slytherin will push someone else off. A Hufflepuff will call in five hundred other Hufflepuffs, and they'll carve a stairway. And a Ravenclaw will get hold of a flying carpet." ¤S¤L¤Y¤T¤H¤E¤R¤I¤N¤ |
|||
|
9. June 2004, 01:33
|
|||
|
|||
|
Urk, det tør jeg knapt tenke på. Fysj, for et forjævlig menneske.
Potions wear off. Spells can be broken. But the Dark Mark is forever. ¤S¤L¤Y¤T¤H¤E¤R¤I¤N¤ Gryffindor vs Slytherin ¤ The Daily Prophet |
|||
|
9. June 2004, 14:49
|
|||
|
|||
|
Med litt parykk og sløyfer kan eks-vikar-mattelæreren vår passe utmerket som Umbridge!
Er det noen andre enn meg som synes "Nina" fra 24 kunne passet som Bellatrix? Hun ser jo passe gal ut av og til da!! http://www.fanfiction.net/~quizgirl (Curse of the Prophecy, Ronald Weasley and the Subtle Knife, Hermione's Revenge, A Wave of Nausea...) |
|||
|
9. June 2004, 19:38
|
|||
|
|||
|
Husker ikke hvem Nina var... Så lenge siden jeg så serien...
De kunne jo rett og slett bare få en frosk til å spille Umbridge... : :
'I see you are - ' 'Dumbledore's man through and through,' said Harry. 'That's right.' |
|||
|
5. October 2004, 20:16
|
|||
|
|||
|
Det er hun kjerringa som spilte hun som drepte kona til Jack! Hun som var spion på CTU. Svart, kort hår... Jobbet sammen med Tony...
Hun er utrolig kul!
http://www.fanfiction.net/~quizgirl (Curse of the Prophecy, Ronald Weasley and the Subtle Knife, Hermione's Revenge, A Wave of Nausea...) |
|||
|
5. October 2004, 20:41
|
|||
|
|||
|
Jeg greier ikke å forestille meg noen som kan greie å spille Umbridge (utenom ei padde). Jeg blir sikkert utrolig skuffa når jeg ser henne, da. Min beskrivelse av min Umbridge: Nesten prikk lik ei padde, bare at hun er kritthvit, krøllete hår (jeg tror ikke det står nevnt noe sted, men dette er sånn jeg har sett for meg henne) med flere sorte små sløyfer, og at hun ser halveis ut som hun derre svenske Idol-dommeren (er det noen som ser på svenske Idol?). Hun er helt avskyelig. Jeg skjønner bare ikke hvordan de kan få tak i en som er stygg nok til den rollen (selv om jeg regner med at de sminker skuespilleren veldig godt) og har "en kvitrende småpikestemme".
*H*O*G*W*A*R*T*S*!* |
|||
|
6. October 2004, 15:25
|
|||
|
|||
|
[color=#3BB9FF]
Før: Hermine Nå:Elle "McLaggen makes Grawp look like a gentleman"- Hermione |
|||
|
6. October 2004, 18:49
|
|||
|
|||
|
det eneste som er sikkert er at Jason isaacs spiller Lucius. <3
the greatest villian of all. var i allfall det som sto på imdb "These books can't possibly compete with centuries of established history, especially when that history is endorsed by the ultimate bestseller of all time." "Don't tell me Harry Potter is actually about the Holy Grail!" "I was referring to the bible." "... I knew that!" da vinci code ah... poor Lucius. |
|||
|
12. October 2004, 17:55
|
|||
|
|||
|
Hu gamle tanta i klassen min!!Passer perfekt, et like ekkelt, stygt, fælt, horribelt kvinnemenneske!! *grøsse*
|
|||
|
4. November 2004, 20:02
|
|||
|
|||
|
Uffert
Hun minner jo litt om det vesenet i "Start Wars" (som jeg beklageligvis ikke husker navnet på, det var visst noe med 'k'). Dere vet hvem jeg mener? Den larvetingen?
Bli medlem på dette feiende, flotte forumet: http://forum.ootp.org/index.php |
|||
|
5. November 2004, 22:17
|
|||
|
|||
|
Den tegninga var prikk lik som jeg forestilte meg Umbridge!!! Så kult å få sett henne på papir og ikke i hodet! Kult bilde!
" 'Oh, very good,' interrupted Snape, his lip curling. 'Yes, it is easy to see that nearly six years of magical education have not been wasted on you, Potter. Ghosts are transparent.' " -Severus Snape |
|||
|
9. November 2004, 17:09
|
|||
|
|||
|
[color=#32CD32]Ja, den var D
M.E.L.K. |
|||
|
15. January 2005, 00:11
|
|||
|
|||
quizgirl Skrev:Med litt parykk og sløyfer kan eks-vikar-mattelæreren vår passe utmerket som Umbridge!Helt enig!Men det er bare britiske skuspillere som kan spille i hp filmene! foresten,24/sesong 4 kommer sannsynligvis til sommeren igjen,den blir vist på amerikanske tv nå
Rowling:Harry and Hermione? You think so? Ron and Hermione. There's a tension there. |
|||
|
15. January 2005, 00:20
|
|||
|
|||
|
Ahahahaha, der var Umbridge i egen person! Sinnsvak god tegning av henne! Hadde rolleuttagingsgruppa i HP-teamet fått en med det utseendet, så hadde jeg blitt fornøyd!
Little darling, it's been a long cold lonely winter Little darling, it feels like years since it's been here Here comes the sun And I say it's allright Across the Universe ~ HP Accio |
|||
|
« Next Oldest | Next Newest »
|

Søk
Medlemsliste
Kalender
Hjelp

:
Hun er utrolig kul!