Post Reply 

Thread Rating:
  • 0 Votes - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Traileren - Hva syns dere?
25. April 2007, 20:30

OMG! Den traileren var bare knallbra! Er nesten helt stum *må snart springe å forhåndsbestille billetter og seter*
Men hvor er de når de flyr på sopelimer rundt i byen(?) kan ikke huske det...:S (i traileren)

"Even the smallest Light shines in the Dark"
Finn alle innlegg av denne brukeren
Siter denne meldingen i et svar
26. April 2007, 21:14

megan Skrev:
Katie Skrev:La også merke til den "fontene delingen" her, og det virker litt merkelig. Kan det være pga. at det rett og slett blir litt trangt hvis alle er samlet på en plass? Det ser rimelig fullt ut på det bildet i hvert fall, spesielt med alle de folkene! Kanskje det er en slags form for "kjønnsdidkriminering" som liksom henger sammen med oppfatninger fra eldre tider, trollmannsfiguren er jo mye større enn de andre - kanskje det symboliserer at han liksom er "øverst på rangstigen".
Eller det kan rett og slett være en tilfeldighet Wink

Og kanskje den er plassert sånn også for at kampen mellom Dumbledore og Voldemort skal fungere bedre i forhold til spesialeffektene og sånn. Er det ikke trollmannstatuen som passer på Harry, og heksestatuen som holder Bellatrix nede?
Kanskje det har noe med det å gjøre...
Jo det er riktig det; trollmannstatuen holder Harry unna, og heksestatuen "angriper" Bellatrix Wink Kampen foregår sikkert på den åpne plassen mellom de to statuene...kan tenke meg at Harry smetter litt att og fram mellom dem mens kampen pågår.

Sitat:OMG! Den traileren var bare knallbra! Er nesten helt stum *må snart springe å forhåndsbestille billetter og seter*
Men hvor er de når de flyr på sopelimer rundt i byen(?) kan ikke huske det...:S (i traileren)

Ankhogram, det er vel mest sannsynlig når Alastor og Co. skal ta med Harry til Ordenens hovedkvarter, tipper det er en av manøvrene for å lure potensielle forfølgere Wizard 8

Hvem tror dere det er Voldemort sier "You will loose everything" til? Kan det være en skadd Harry som ligger på bakken/gulvet??

~Det er ikke evnene våre som viser hvem vi egentlig er, det er valgene vi tar~
7. May 2007, 08:12

[color=#FDD017]

"Even the smallest Light shines in the Dark"
24. May 2007, 21:45

Okej, jeg så Pirates of the Caribean, og der var en OTTP (klarer aldri å stave riktig) trailer. Vel jeg er for det først ikke serlig stor fan av HP filmene, av mange grunne, men jeg synes denne trailer var tøff. Den gav deg lyst til å se filmen!

Jeg tror filmen blir god, men er stadig ikke sikker på om jeg vil se den eller ei. Men jeg likte traileren godt i hvert fall. Og for Umbrigdne, så synes je hun likner veldig mye på hva jeg forestillede meg. Men jeg liker stadig ikke Voldemort da.

~ Bellatrix Lestrange fan

- 10 november og da skal jeg lese HP 7.
10. July 2007, 20:40

Jeg syntes trailerne ser bra ut. Heldige de som er på førpremieren..
Filmen ser ut til å bli mørk og dyster ut, detter er jo også en mørk bok. Skuespillerne har jo blitt flinkere med årene også. Det er ren flaut og se på første filmen...

7 bøker, hva nå?
Post Reply 

Forumhopp: