|
Traileren - Hva syns dere?
|
|
22. April 2007, 15:10
|
|||
|
|||
|
RE: Traileren - Hva syns dere?
Den første ordentlige traileren (den forrige var jo bare en teaser) Harry Potter and the Order of the Phoenix har blitt offentliggjort:
You will lose.. everything. NB! NY TRAILER: We're in this together! Hva syns dere? Fortell, fortell! Potions wear off. Spells can be broken. But the Dark Mark is forever. ¤S¤L¤Y¤T¤H¤E¤R¤I¤N¤ Gryffindor vs Slytherin ¤ The Daily Prophet |
|||
|
22. April 2007, 16:15
|
|||
|
|||
|
Så tøft! For første gang siden 1'eren gleder jeg meg faktisk til en HP film. Den ser kjempe gøy ut jo. For syns enten de kan gjør (nesten) helt som i boka(1'ern),eller lage noe helt eget,ikke sånn som med 3'eren hvor de gjør en del helt opp til boka,og prøver seg uten hell på noe nytt og spennende.
Men på denne ser det ut som om alt blir tolka på sin egen måte,og du får en film som klikker sammen bedre. Harry Potter and the Half-Blood Prince |
|||
|
22. April 2007, 16:48
|
|||
|
|||
|
Joho!
Denne filmen ser faktisk bra ut! Helt enig med deg Dult, filmene bør enten være bygget opp helt som i boken, eller helt som en egen film. Noe i mellom gir dårlige resultater, sånn som i *host, host* Goblet of Fire... Noen andre som la merke til at replikken "If Voldemort's building up an army, then I want to fight!" blir sagt på en annen måte i denne traileren? Ble kjempe glad da jeg hørte det, for synes replikken ble sagt på en helt kjempeteit måte i den første traileren... Synes alt ser helt, helt supert ut, og Umbridge er virkelig perfect...! Yeyyy *Glæd mæ*
Look...at...me... |
|||
|
22. April 2007, 17:18
|
|||
|
|||
|
Eni med dere andre, jeg gleder meg!
Dette ser bra ut! Borsett fra det at håret til Harry er (unnskyld meg) grusomt. Slik skal det se ut: ![]() Men ellers fabelaktig. Likheter mellom kjærlighet og krig: Lett å starte Vanskelig å stoppe Umulig å glemme |
|||
|
23. April 2007, 08:29
|
|||
|
|||
|
Yey!!! Så utrolig kul trailer. Gleder meg noe helt sinnsykt! Kommer nok til å se på denne trailerern et par ganger ja
La noen merke til at Voldemort har på seg DRESS på stasjonsscenen??!! hihi, skikkelig moro! Det er det jeg sier, nesten alle ser bra ut i dress, til og med Voldemort. (Det hjelper jo sikkert litt at han egentlig er Ralph Fiennes da )Det var forresten skikkelig bra effekt hvordan Filch hamret inn de "Educational Degrees" i veggen. Lagde en veldig dyster stemning. Som sagt gleder meg noe helt vilt! Ajaj! Twitter: @SofieElisabeth Wooppsidaisy! |
|||
|
23. April 2007, 17:59
|
|||
|
|||
|
Voldemort på togstasjonen? det kan jeg ikke huske å ha lest`??
jeg vil gjerne få lov til å si et par ord. Og her kommer de: Dåsemikkel! Bælje! Snurrepiperi! Klyp! |
|||
|
23. April 2007, 20:29
|
|||
|
|||
Alex Skrev:Voldemort på togstasjonen? det kan jeg ikke huske å ha lest`??Du er klar over at filmen ikke er boken i visuell form?
Potions wear off. Spells can be broken. But the Dark Mark is forever. ¤S¤L¤Y¤T¤H¤E¤R¤I¤N¤ Gryffindor vs Slytherin ¤ The Daily Prophet |
|||
|
24. April 2007, 12:17
|
|||
|
|||
megan Skrev:La noen merke til at Voldemort har på seg DRESS på stasjonsscenen??!! hihi, skikkelig moro! Det er det jeg sier, nesten alle ser bra ut i dress, til og med Voldemort.He he, godt sagt! Høres nesten ut som en Dressmann reklame: "Alle ser bra ut i dress, til og med Voldemort. Kjøp en dress i dag!" Det ble egentlig veldig rart å se Voldemort i dress, liksom litt feil...håper ikke han "springer rundt" i dress hele filmen...Men uansett; traileren ga virkelig et godt inntrykk av filmen! Mystisk og spennende på samme tid ![]() Har en følelse av at dette kan bli den beste hittil ![]() Gleder meg veldig, å nå er det jo heller ikke så lenge igjen heller!! ~Det er ikke evnene våre som viser hvem vi egentlig er, det er valgene vi tar~ |
|||
|
24. April 2007, 13:29
|
|||
|
|||
Katie Skrev:Hehemegan Skrev:La noen merke til at Voldemort har på seg DRESS på stasjonsscenen??!! hihi, skikkelig moro! Det er det jeg sier, nesten alle ser bra ut i dress, til og med Voldemort.He he, godt sagt! Høres nesten ut som en Dressmann reklame: Bør nesten sende inn det forslaget til dressmanns markedsjef eller noe. thihihi ![]() Det ser bare ut som om det er akkurat den scenen. Voldemort har i hvertfall på seg kappe på slutten av traileren der. Jeg satt å så gjennom screenshots som Mugglenet hadde lagt ut her om dagen (alle 225, tok evig lang tid skal jeg si dere), og der var det et bilde av Lupin og Harry som nettopp hadde forstått at Sirius var dø. Veldig trist bilde, begynte nesten å gråte, før jeg husket at jeg faktisk satt i klasserommet. Uansett dette blir en superfilm! Hvis noen av dere finner ut hvilken film traileren kommer til å gå før her i Norge, si ifra, vær så snill!! Jeg har veldig lyst til å se den på kino. ooooo, jeg gleder meg!!
Ajaj! Twitter: @SofieElisabeth Wooppsidaisy! |
|||
|
24. April 2007, 14:03
|
|||
|
|||
|
Jeg gleder meg veldig!
Forøvrig skiller jeg sterkt mellom bok og film. Klart det ikke skal være likt, da blir det jo ikke noe spennende!
|
|||
|
24. April 2007, 16:56
|
|||
|
|||
|
[color=#C9A247]NY TRAILER! LINK I F
Potions wear off. Spells can be broken. But the Dark Mark is forever. ¤S¤L¤Y¤T¤H¤E¤R¤I¤N¤ Gryffindor vs Slytherin ¤ The Daily Prophet |
|||
|
24. April 2007, 17:57
|
|||
|
|||
|
Wow! Den nye traileren er sinnsykt tøff!
Enda bedre enn den forrige- nå føler jeg det mørke og skumle ved OoTF skikkelig sterkt...! Eneste kipe er at den teite versjonen av "If Voldemort's building up an army, then I want to fight" er tilbake. Go Yates sier jeg bare! (Det ER han som er regissør, sant? )
Look...at...me... |
|||
|
25. April 2007, 08:29
|
|||
|
|||
|
Nå har det kommet veldig mye gøy, på veldig kort tid. Først coverene til DH, også to helt fantastiske trailere. Jeg føler at juli ikke kan komme fort nok! Dette blir rett og slett fantastisk!!
Og Bellatrix er så utrolig skummel. Hun ser akkurat like gal ut som hun virker i boka. Hun er nesten skumlere enn Voldemort, fordi hun forsatt ser ut som et menneske, men hun er jo tross alt ikke så langt unna Voldemort på grusomhets-skalaen. creepy! Hvorfor tror dere at de har delt opp den fontenen i MoM, i to deler? Han trollmannen står jo alene, mens de andre figurene er en fontene for seg selv... Ajaj! Twitter: @SofieElisabeth Wooppsidaisy! |
|||
|
25. April 2007, 17:08
|
|||
|
|||
megan Skrev:Nå har det kommet veldig mye gøy, på veldig kort tid. Først coverene til DH, også to helt fantastiske trailere. Jeg føler at juli ikke kan komme fort nok! Dette blir rett og slett fantastisk!!Fantastisk er ordet! Dette blir bare bedre og bedre ![]() Får frysninger på ryggen når jeg ser traileren, tror filmen kommer til å bli KJEMPEBRA!! Du har rett i at Bellatrix ser skikkelig gal ut, spesielt på dette bildet Det er som du sier; nesten skumlere med folk som ser sånn noenlunde "normal" ut som er helt gale, enn folk som Voldemort som nærmest er ren ondskap... Men synes egentlig at Voldemort er skumlest, han både ser ond ut og er veldig ond... jeg grøsser ved tanken på hvordan det måtte vært å møte han i en skummel mørk gate!Synes det virker som de har fått veldig godt frem dette med hvordan det er for Harry å leve med, den dødelig trusselen som Voldemort er, hengende over seg... tenk bare selv på hvilken påkjenning noe sånt må være. Kanskje ikke rart at han plutselig ser Voldemort i dress på togperrongen ![]() La også merke til den "fontene delingen" her, og det virker litt merkelig. Kan det være pga. at det rett og slett blir litt trangt hvis alle er samlet på en plass? Det ser rimelig fullt ut på det bildet i hvert fall, spesielt med alle de folkene! Kanskje det er en slags form for "kjønnsdidkriminering" som liksom henger sammen med oppfatninger fra eldre tider, trollmannsfiguren er jo mye større enn de andre - kanskje det symboliserer at han liksom er "øverst på rangstigen". Eller det kan rett og slett være en tilfeldighet
~Det er ikke evnene våre som viser hvem vi egentlig er, det er valgene vi tar~ |
|||
|
25. April 2007, 18:24
|
|||
|
|||
Katie Skrev:La også merke til den "fontene delingen" her, og det virker litt merkelig. Kan det være pga. at det rett og slett blir litt trangt hvis alle er samlet på en plass? Det ser rimelig fullt ut på det bildet i hvert fall, spesielt med alle de folkene! Kanskje det er en slags form for "kjønnsdidkriminering" som liksom henger sammen med oppfatninger fra eldre tider, trollmannsfiguren er jo mye større enn de andre - kanskje det symboliserer at han liksom er "øverst på rangstigen".Ja, siden det har vel sikkert vært sånn i trollmannsverden at kvinner ble sett på som mindre verdt, og jeg kan tenke meg at den statuen er ganske gammel. Det her kan du ha rett i, Katie. Og kanskje den er plassert sånn også for at kampen mellom Dumbledore og Voldemort skal fungere bedre i forhold til spesialeffektene og sånn. Er det ikke trollmannstatuen som passer på Harry, og heksestatuen som holder Bellatrix nede? Kanskje det har noe med det å gjøre... Ajaj! Twitter: @SofieElisabeth Wooppsidaisy! |
|||
|
« Next Oldest | Next Newest »
|

Søk
Medlemsliste
Kalender
Hjelp

Denne filmen ser faktisk bra ut! Helt enig med deg Dult, filmene bør enten være bygget opp helt som i boken, eller helt som en egen film. Noe i mellom gir dårlige resultater, sånn som i *host, host* Goblet of Fire... Noen andre som la merke til at replikken "If Voldemort's building up an army, then I want to fight!" blir sagt på en annen måte i denne traileren? Ble kjempe glad da jeg hørte det, for synes replikken ble sagt på en helt kjempeteit måte i den første traileren...
*Glæd mæ*

La noen merke til at Voldemort har på seg DRESS på stasjonsscenen??!! hihi, skikkelig moro! Det er det jeg sier, nesten alle ser bra ut i dress, til og med Voldemort. (Det hjelper jo sikkert litt at han egentlig er Ralph Fiennes da 

Eneste kipe er at den teite versjonen av "If Voldemort's building up an army, then I want to fight" er tilbake.
Det er som du sier; nesten skumlere med folk som ser sånn noenlunde "normal" ut som er helt gale, enn folk som Voldemort som nærmest er ren ondskap... Men synes egentlig at Voldemort er skumlest, han både ser ond ut og er veldig ond... jeg grøsser ved tanken på hvordan det måtte vært å møte han i en skummel mørk gate!